Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

Nasze szkolenie ma za zadanie przedstawić uczestnikom metody, które pomogą im udoskonalić nawiązywanie kontaktów oraz komunikować się w zespole w bardziej efektywny sposób. Efektywna komunikacja oraz współpraca w zespole są kluczowymi elementami sukcesu każdej organizacji. Dobrze zorganizowany zespół może osiągać cele i rozwiązywać problemy efektywnie, a skuteczna komunikacja pomaga w przekazywaniu istotnych informacji. Podczas szkolenia uczestnicy poznają techniki oraz zasady, jakie można stosować w codziennej komunikacji w zespole. Poza tym trener zapozna uczestników z narzędziami oraz zasadami budowania dobrze prosperującego zespołu.

Dowiedz się jak stworzyć dobry i zgrany zespół! Zapisz się na nasze szkolenie!

Głównym celem szkolenia z efektywnej komunikacji i współpracy w zespole jest udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych wśród członków zespołu, a także przekazanie wiedzy dot. budowania zaufania oraz wspierającej atmosfery. Uczestnicy zdobędą wiedzę, która pomoże im na wyrażanie swoich myśli w sposób jasny i zrozumiały, a także udoskonalą umiejętność słuchania innych. Od tej pory spotkania zespołowe będą bardziej efektywne, a wszelkie negocjacje i dyskusje zaowocują jeszcze lepszymi rezultatami.

Team Building – klucz do zbudowania silnego i efektywnego zespołu.

Sukces firmy zależy od wielu czynników, ale jednym z najważniejszych jest dobrze dobrany personel. Dlatego szkolenie Team Building jest kluczem do osiągnięcia silnego, zgranego i efektywnego zespołu, który będzie w stanie realizować wszystkie zadania i plany. Nasze warsztaty dedykowane są zarówno osobom, które pracują na co dzień w zespole, jak i menedżerom zarządzającym pracownikami. Korzystamy z różnorodnych technik i ćwiczeń, które pokażą Ci jak efektywnie współpracować, komunikować się z innymi, wzbudzać zaufanie jako lider i motywować do działania. Te wszystkie umiejętności są niezbędne, aby praca w firmie przebiegała bezproblemowo, a atmosfera była przyjazna i każdy czuł się traktowany z szacunkiem. Wiemy, że zespół, który dobrze działa razem, osiąga lepsze wyniki. Chętnie pokażemy Ci jak go zjednoczyć i zmobilizować. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły współpracy.

Szkolenia Team Building – inwestycja w rozwój Twojego zespołu.

Bez względu na wielkość Twojego zespołu czy firmy, nasze szkolenia Team Building będą dostosowane do Twoich potrzeb. Podchodzimy indywidualnie do każdego naszego klienta i przygotowujemy spersonalizowany scenariusz spotkania. Taka inwestycja w rozwój Twojego przedsiębiorstwa i jej pracowników z pewnością Ci się opłaci. Warsztaty możemy zorganizować zarówno na miejscu w Twojej firmie, jak i w naszej sali konferencyjnej. Najważniejsze jest to, że uwzględnimy realne problemy i wyzwania, z którymi na co dzień mierzą się pracownicy. Omówimy je i opracujemy podczas różnych ćwiczeń, które wymagają współpracy, komunikacji i kreatywności. Każdy taki trening ma na celu rozwijanie umiejętności zespołowych, które mogą być potem przełożone na efektywność w miejscu pracy.

Team building dla firm – rozwój skutecznej komunikacji i nawiązywania kontaktów.

Nasze szkolenie Team Building dla firm skupia się na tworzeniu środowiska, w którym pracownicy mogą komunikować się swobodnie i z nastawieniem na osiągnięcie porozumienia z innymi. Uważamy otwartą i efektywną komunikację za klucz do zwiększenia produktywności, morale i lojalności zespołu. Nasi eksperci zapewnią Ci niezbędną wiedzę i narzędzia do poprawy zarządzania relacjami w zespole, w tym umiejętność efektywnego przekazywania informacji, wyrażania konstruktywnej krytyki i radzenia sobie z konfliktami. To pomoże budować trwałe relacje, które przełożą się na lepsze efekty współpracy.

Team building szkolenia – nauka współpracy w zespołach i zarządzania nimi.

Stawiamy na połączenie wartościowej teorii z praktycznym doświadczeniem. Chcemy, aby każdy uczestnik po zakończeniu szkolenia mógł wprowadzić zdobytą wiedzę w życie swojej firmy. Dlatego opracowaliśmy autorską metodologię, która łączy ze sobą te dwa aspekty i dzięki temu nasze Team Building szkolenia są skuteczne. Potwierdzają to nasi zadowoleni klienci, którzy już skorzystali z warsztatów i nauczyli się odpowiednio zarządzać zespołem w firmie. Jeśli Ty też chcesz się tego nauczyć – skontaktuj się z nami i zarezerwuj miejsca dla swojego teamu już teraz!

Nasze atuty.

autorska-metodologia-badania-potrzeb-w-formie-warsztatu-diagnostycznego

Autorska metodologia badania potrzeb w formie warsztatu diagnostycznego

dopasowany-program-i-scenariusz-szkolenia-do-twojego-biznesu

Dopasowany program i scenariusz szkolenia do Twojego biznesu

trening-umiejetnosci-prowadzony-przez-praktykow

Trening umiejętności prowadzony przez praktyków

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest kierowane dla osób, które pracują na co dzień w zespołach oraz dla osób, zarządzających nimi.

Mogą to być np.:

  • Zespoły pracownicze
  • Zespoły projektowe
  • Managerowie, kierownicy i liderzy zespołów
  • Firmy działające w zespołach wielokulturowych

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie z efektywnej komunikacji i współpracy w zespole niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Nauczysz się skutecznie komunikować z różnymi typami osobowości, dzięki czemu będziesz w stanie lepiej negocjować i rozwiązywać konflikty
  • Dowiesz się, jak efektywnie budować i zarządzać zespołem
  • Będziesz w stanie skutecznie nadawać priorytety zadaniom i dostosować się do zmieniających się warunków
  • Zdobędziesz umiejętność analizowania sytuacji, identyfikowania problemów oraz podejmowania trafnych decyzji

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
ABC motywującej komunikacji interpersonalnej w zespole pracowniczym
  • Komunikacja – kanały formalne i nieformalne oraz ich wpływ na funkcjonowanie grupy pracowniczej
  • Aktywne słuchanie – narzędziem budowania relacji interpersonalnych w miejscu pracy
  • Osobowość pracownika a styl komunikacji – szanse i zagrożenia dla współpracy zespołowej
02
02
Komunikowanie a motywacja pracownika
  • Potrzeby komunikacyjne pracowników na różnych szczeblach organizacji
  • Główne schematy komunikacyjne – narzędzia komunikacyjne świadomego managera i pracownika:
    – schematy rozmowy motywującej
    – schemat rozmowy – pochwały
    – schemat rozmowy krytycznej – ostrzegawczej (warunki konieczne do zmotywowania pracownika w kontekście sytuacji krytycznej)
03
03
Skuteczne przekazywanie informacji w organizacji
  • Struktura komunikatu interpersonalnego, czyli pytaj a nie interpretuj
  • Komunikacja pasywna, agresywna i asertywna
  • Formy komunikacji poziomej i pionowej
  • Najczęstsze błędy komunikowania się
  • Wyrażanie i przekazywanie krytyki
  • Komunikacja w sytuacjach trudnych: asertywne wyrażanie złości, komunikat „ja”, komunikat odważny (FUKOZ)
04
04
Konflikt w organizacji
  • Rodzaje konfliktów
  • Przyczyny powstawania konfliktów
  • Konsekwencje utrzymywania się konfliktu – kiedy negatywne nastawienie staje się negatywną postawą
  • Dynamika sytuacji konfliktowej w organizacji
  • Sposoby deeskalacji konfliktu
  • Koszty nierozwiązanych konfliktów

Metodologia.

Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.

Mogą to być np.:

  • Symulacje rozmów z pracownikami, w których uczestnicy szkolenia muszą udzielić konstruktywnej i korygującej informacji zwrotnej dla członków swojego zespołu
  • Ćwiczenia z zakresu skutecznego delegowania zadań, mając na uwadze zróżnicowane kompetencje pracowników
  • Symulacje prowadzenia asertywnych rozmów z zespołem

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje od 8 do 16 godzin dydaktycznych (1 lub 2 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wojciech Walla

Wojciech Walla - Trener

Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego.

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

 

Grzegorz Rippel

Grzegorz Rippel ILLUSTRO - właściciel

EMBA, przedsiębiorca, trener biznesu, doradca zawodowy i wykładowca akademicki. Od ponad dwudziestu lat związany z branżą szkoleniowo-doradczą. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej ILLUSTRO, zajmującej się szkoleniami, doradztwem personalnym i organizacyjnym. Licencjonowany konsultant Extended DISC.

Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Zrealizował ponad 30 tysięcy godzin szkoleniowych i doradztwa dla grup handlowców i menedżerów.

W swojej pracy łączy praktykę zarządzania i doradztwa biznesowego z pracą ze studentami. Od 2012 r. współpracuje jako wykładowca – praktyk z Uniwersytetem Merito (dawniej Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i Opolu). Laureat nagrody WSB za najwyższe noty w ocenie kadry dydaktycznej WSB. Jest członkiem Rady Biznesu WSB we Wrocławiu i Opolu. Twórca, wykładowca i opiekun merytoryczny kierunków studiów podyplomowych na Uniwersytecie Merito z Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Wypełnij formularz.


Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.