Oferty pracy Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

Nasze szkolenie to przede wszystkim trening umiejętności budowania relacji, dopasowania stylu komunikacji do specyfiki klienta, analizy i słuchania jego potrzeb, mówienia językiem korzyści, prezentacji produktu, ale także asertywności i radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta. Nasze szkolenie z efektywnej komunikacji w sprzedaży jest w każdym calu dostosowane do branży i specyfiki sprzedaży Twojej firmy, a każda oferta jest poprzedzana autorską metodologią badania potrzeb.

Chcesz zwiększyć efektywność sprzedaży w swojej firmie? Napisz do nas!

Program i scenariusz szkolenia jest wynikiem badania potrzeb klienta, a wyznacznikiem są dla nas wyniki sprzedażowe. W zależności od tego w jakiej branży działa Twoja firma, jakich używa kanałów komunikacji i jak przebiega proces sprzedaży oraz jakie aktualnie stawia sobie cele biznesowe, tak dopasowany jest całościowy program szkolenia.

Szkolenie jest realizowane w formie treningu. Każdy element szkolenia jest wypadkową tzw. firmowego case study, co oznacza, że odzwierciedlają one sytuacje jakie wydarzyły się w Twojej firmie. Oczywiście nasi trenerzy inspirują także dobrymi praktykami ze świata biznesu. Przebieg szkolenia obejmuje głównie ćwiczenia i symulacje kontaktów z klientami, które odzwierciadlają faktyczne sytuacje w procesie sprzedaży.

Nadrzędnym celem naszego szkolenia jest zmiana postawy, zachowań i działania pracowników, która finalnie ma przełożyć się na realizację celów sprzedaży. Natomiast szczegółowe cele szkolenia są wynikiem analizy potrzeb w Twojej firmie.

Szkolenia z komunikacji – dla osób zajmujących się sprzedażą.

Umiejętność komunikacji jest niezwykle potrzebna nie tylko w codziennym życiu. Jest ona szczególnie istotna w biznesie, ponieważ wyniki sprzedażowe i realizacja określonych współczynników zależą od tego, jak przekazywane są informacje. Ważny jest również sposób prowadzenia rozmów i negocjacji z partnerami handlowymi, ponieważ wpływa na osiągnięcie celów biznesowych. Jeśli zastanawiasz się, jak poprawić wydajność procesów sprzedażowych w firmie to inwestycja w szkolenia z komunikacji będą najlepszym rozwiązaniem. Rozwój umiejętności komunikowania i efektywnego słuchania przyda się wszystkim osobom, które sprzedają produkty lub usługi. Każdy przedstawiciel handlowy, specjalista ds. sprzedaży czy telemarketer powinien znać narzędzia i sposoby komunikacji, które umożliwią mu realizację celu, czyli dokonanie zakupu określonego dobra przez klienta. Zadzwoń lub napisz do nas, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i przybliżymy Ci szczegóły kursu.

Szkolenie z komunikacji – nauka umiejętności w praktyce.

W procesie sprzedaży najważniejszą rolę odgrywa rozmowa. Od sposobu prowadzenia dyskusji zależy, czy handlowiec sprzeda produkt. Dlatego nasze szkolenie z komunikacji oparte jest na ćwiczeniach, podczas których uczestnicy zmierzą się z realnymi scenariuszami sprzedażowymi. Dzięki temu kursanci wykorzystają zdobytą wiedzę i sprawdzą jej skuteczność w praktyce. Taki trening ułatwi im oswojenie się z nowym sposobem komunikacji i pomoże szybciej wdrożyć go w codzienne obowiązki służbowe.

Szkolenie komunikacja – program dopasowany do potrzeb Twojej firmy.

Każdy prowadzony przez nas kurs jest zupełnie inny. Wynika to z faktu, że indywidualnie przygotowujemy program każdego szkolenia. Komunikacja jest obszernym tematem, dlatego najpierw weryfikujemy jakie kwestie wymagają dopracowania i to na nich skupiamy się podczas warsztatów.

Szkolenie z komunikacji w firmie – podniesie wyniki sprzedażowe.

Zależy Ci na realizacji planów sprzedażowych i chcesz poprawić wydajność swoich pracowników? Nasza doświadczona kadra ekspertów jest do Twojej dyspozycji. Nauczymy Twój personel budowania długotrwałych relacji z klientami i wskażemy narzędzia, które są niezbędne w procesie sprzedaży. Będzie to również trening uważnego słuchania potrzeb, który przełoży się na oferowanie trafnych produktów lub usług, a w rezultacie zwiększenie sprzedaży. Jeśli chcesz zaplanować szkolenie z komunikacji w firmie, wypełnij już teraz formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie.

Nasze atuty.

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest kierowane dla osób, zajmujących się na co dzień sprzedażą usług lub towarów, które chcą zwiększyć swoją efektywność w procesie sprzedażowym.

Mogą to być pracownicy na takich stanowiskach jak:

  • Handlowcy, przedstawiciele handlowi,
  • Specjaliści ds. sprzedaży,
  • Specjaliści ds. obsługi klienta,
  • Telemarketerzy,
  • Sprzedawcy w sklepach online i stacjonarnych,
  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Inne stanowiska związane z procesem sprzedażowym.

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji w sprzedaży niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Dowiesz się w jaki sposób budować relacje z klientem
  • Będziesz umiał dostosować styl rozmowy do typu klienta
  • Dowiesz się jakie pytania zadawać podczas rozmów z klientem, co pozwoli Ci na lepsze zrozumienie jego potrzeb
  • Nauczysz się jak okazywać życzliwość w trakcie negocjacji, w taki sposób, aby klient czuł, że jest dobrze obsłużony
  • Dowiesz się w jaki sposób używać mowy ciała podczas komunikacji z klientem bezpośrednim
  • Nauczysz się jak najlepiej zapanować nad emocjami, zarówno swoimi, jak i emocjami klienta

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
Autoprezentacja w działalności handlowo-usługowej
  • Określenie mocnych i słabych stron w kontekście kluczowych kompetencji koniecznych w pracy doradcy handlowego, sprzedawcy
  • Budowanie indywidualnego programu doskonalenia technik handlowych
02
02
Profesjonalny doradca handlowy - sprzedawca
  • Osobowość skutecznego doradcy
  • Organizacja i planowanie pracy
  • Techniki wywierania wpływu u klienta
03
03
Planowanie rozmowy z klientem
  • Model relacji z klientem
  • Elementy planowania rozmowy z klientem
  • Cel rozmowy z klientem
04
04
Typologia klientów i zachowań konsumenckich
  • Diagnoza podstawowej typologii klientów
  • Zachowania konsumenckie charakterystyczne dla różnych typów klientów
  • Trening umiejętności rozpoznawania typu klienta
  • Doskonalenie umiejętności dopasowania się do zachowań i oczekiwań klientów
  • Sprzedaż dopasowana do osobowości klienta
05
05
Komunikacja podstawą tworzenia relacji w sprzedaży
  • Komunikacja jednostronna i dwustronna, etapy komunikacji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w sprzedaży
  • Bariery komunikacyjne
  • Efektywna komunikacja jako narzędzie kontroli nad sytuacją sprzedaży
  • Narzędzia komunikacyjne podstawą skutecznej sprzedaży
  • Aktywne słuchanie jako podstawa skutecznej sprzedaży
06
06
Rozmowa telefoniczna w procesie sprzedaży
  • Specyfika komunikacji telefonicznej
  • Osiąganie skuteczności w komunikacji telefonicznej
  • Skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami, wynikającymi z niechęci klienta umówienia się na spotkanie
07
07
Pokonywanie obiekcji / zastrzeżeń klienta i zamykanie sprzedaży
  • Reagowanie na zastrzeżenia klienta
  • Zastrzeżenia a proces sprzedaży
  • Sześć głównych kategorii zastrzeżeń
  • Metody uchylania zastrzeżeń
  • Zasady zamykania sprzedaży
  • Techniki zamknięcia
08
08
Asertywność w kontaktach handlowych
  • Diagnoza własnych postaw asertywnych w kontaktach interpersonalnych – test
  • Typologia zachowań: asertywność, agresja, uległość i sposoby reagowania na zachowania
  • Sposoby asertywnego reagowania na działania klienta

Metodologia.

Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.

Mogą to być np.:

  • Symulacje treningowe z zastosowaniem kamery (np. odgrywanie roli sprzedawcy w rozmowie z trenerem, który wciela się w rolę klienta)
  • Ćwiczenia w słuchaniu aktywnym (np. symulacje różnego rodzaju sytuacji sprzedażowych, podczas których uczestnicy zadają pytania i słuchają odpowiedzi klienta)
  • Symulacje rozmów przeprowadzanych przez telefon, w których uczestnicy szkolenia muszą wykazać się umiejętnością budowania z klientem relacji na odległość
  • Test kompetencji handlowych

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje od 8 do 16 godzin dydaktycznych (1 lub 2 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wojciech Walla - Trener

Wojciech Walla
Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

Marcin Łaski trener

Marcin Łaski
Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich

Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.

Grzegorz Iwańczyk
Trener, coach, przedsiębiorca

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.

Wypełnij formularz.


Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
Logo firmy Turck

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
ANALIZA KOMPETENCJI
Szkolenia dla menedżerów
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.