Czy jesteś pewien, że procesy w Twojej firmie są optymalne? Czy wiesz, gdzie leżą przeszkody, które utrudniają Twoją pracę? Audyt organizacji jest odpowiedzią na te pytania. Wychodząc naprzeciw Twoim potrzebom, oferujemy kompleksowe spojrzenie na procesy w Twojej firmie. Nasz audyt pozwoli Ci zobaczyć, które z nich działają sprawnie, a które wymagają ulepszenia. Dzięki temu podejmiesz działania, które skutecznie zoptymalizują procesy związane z planowaniem, komunikacją, zarządzaniem i podziałem obowiązków. Audyt wykonywany jest przez profesjonalistów, więc Twoja firma otrzyma spersonalizowane rozwiązanie problemów. Umów się już teraz na bezpłatną wycenę usługi!
Audyt organizacyjny to kompleksowa usługa konsultingowa, polegająca na badaniu kluczowych dla efektywnego funkcjonowania przedsiębiorstwa obszarów. Jego celem jest postawienie prawidłowej diagnozy dotyczącej sprawności funkcjonowania przedsiębiorstwa i wsparcie w realizacji jego celów.
Audyt organizacyjny może dotyczyć różnych obszarów m.in. kultury organizacyjnej, systemów i metod zarządzania, procesów i procedur funkcjonujących w organizacji oraz polityki personalnej.
Jakich obszarów dotyczy audyt organizacyjny?
W zależności od celu, diagnoza może dotyczyć takich obszarów jak:
- Strategia, cele firmy;
- Kultura organizacyjna;
- Systemy i metody zarządzania, struktura organizacyjna, procesy i procedury;
- Funkcje i cele poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- Zakresy obowiązków i kompetencje pracowników, podział obowiązków i zadań na stanowiskach;
- Obciążenie i efektywność pracy zatrudnionego personelu;
- Efektywność kanałów komunikacji;
- Planowanie i organizacja pracy w poszczególnych jednostkach organizacyjnych;
- Inne, które będą wymagane do przeprowadzenia diagnozy.