Oferty pracy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis.

On The Job Training to szkolenie, które przeprowadzamy bezpośrednio w Twoim miejscu pracy. Trening polega na indywidualnej pracy doświadczonego trenera sprzedaży z pracownikiem w czasie wykonywania przez niego codziennych obowiązków. Trening może obejmować wizyty handlowe u klientów, organizację pracy, planowanie działań handlowych, opracowywanie strategii sprzedaży dedykowanych do konkretnych klientów itp.

Metodologia bezpośredniego szkolenia w trakcie pracy a także praktyczne doświadczenie trenerów, sprawia że szkolenie może szybko przełożyć się bezpośrednio na poprawę wyników sprzedaży.

On The Job Training można wykorzystać na różnych stanowiskach – bezpośrednio wśród handlowców, doradców techniczno-handlowych, inżynierów sprzedaży pracujących w terenie , jak również sprzedawców stacjonarnych, product managerów i pracowników szeroko pojętej obsługi klienta. Istotą jest cel samego treningu- czyli nabycie lub doskonalenie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta.

Zaletą treningu jest również jego wysoce zindywidualizowany zakres i forma. Dla każdego sprzedawcy przygotowujemy, wspólnie z jego managerem, indywidualny plan rozwoju. Na tej bazie opracowany zostaje arkusz informacji zwrotnej – fragment takiego arkusza jest do pobrania przykład do pobrania. Na odstawie wyników z arkusza przygotowujemy raport i feedback zarówno dla managera jak i samego sprzedawcy.

Cele treningu

Do głównych celów treningu w miejscu pracy należy doskonalenie konkretnych umiejętności sprzedażowych lub zmiana zachowań w procesie sprzedaży obsługi klienta, taki jak np. budowaniem relacji handlowych, kreowaniem potrzeb klientów, technikami negocjacji i sprzedaży, obroną ceny, radzeniem sobie z obiekcjami, zamykaniem sprzedaży,  umiejętnościami związanymi z planowaniem działań handlowych itp.

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

01
01
W trakcie treningu pracownik przebywa w pracy i wykonuje codzienne zadania

Pozwoli to na dokładne sprawdzenie, jakie obszary wymagają poprawy

02
02
Ukierunkowanie treningu tylko na te kompetencje, które u danego pracownika rzeczywiście wymagają doskonalenia
03
03
Zwiększenie kompetencji pracownika i skuteczności jego działań

Odbywa się to poprzez indywidualną pracę trenera ze sprzedawcą, głównie w kontakcie z Klientem

04
04
Poprawa wskaźników pracy

Np. większa skuteczność zamykania sprzedaży, wzrost leadów, itp.

05
05
Kierownictwo firmy otrzymuje raport z przeprowadzonego treningu

Daje to obraz kompetencji pracowników, ich ambicji oraz planów dalszego rozwoju, a także pozwoli na optymalne wykorzystanie ich potencjału

06
06
Praca indywidualna z dedykowanym trenerem jest dla doradcy wyróżnieniem, ale i zobowiązaniem wobec firmy

Sam trening staje się motywatorem dla pracowników

07
07
Trening daje możliwość wymiany doświadczeń

Trener przekazuje dobre praktyki, które są adaptowane do specyfiki pracy danego sprzedawcy

08
08
Ustalenie konkretnych, indywidualnych celów dla pracownika

Czyli, obszarów poprawy jakości i efektywności pracy na podstawie opracowanego arkusza informacji zwrotnej.

Przykładowy program szkolenia:

Weryfikacja założonych celów.

W indywidualnych szkoleniach wykorzystujemy stworzone przez nas narzędzia weryfikujące procesy doskonalenia kompetencji (np. arkusze kompetencji). Sprzedawca PRZED treningiem określa poziom umiejętności w danym obszarze, co pozwala trenerowi prowadzić indywidualny trening z pracownikiem nad daną kompetencją. PO treningu pracownik oraz trener dokonują oceny umiejętności danej osoby, na podstawie której powstaje raport zawierający konkretnie wskazane zalecenia do stosowania  celem poprawy jakości pracy.

Wynikiem On The Job Trainingu jest narzędzie (plan rozwoju oraz cele), z którym sprzedawca powinien pracować nad doskonaleniem swoich kompetencji.  Zostaje wyznaczony czas, po którym trening jest powtarzany, a założone cele weryfikowane.

Trening można dodatkowo wesprzeć testem kompetencji Extended DISC® lub FinxS® Sales Assessment, które mają za zadanie zdiagnozować naturalne predyspozycje i talenty pracownika.

Nasi Trenerzy.

Wojciech Walla

Wojciech Walla - Trener

Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego.

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

 

Marcin Łaski

Marcin Łaski trener

Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich.

Doradca biznesowy, konsultant, wykładowca akademicki, coach. Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.

 

Grzegorz Iwańczyk

Trener, coach, przedsiębiorca.

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.

Formularz zamówienia usługi On The Job Training.

Wypełnij poniższy formularz, aby zamówić usługę On The Job Training, a skontaktujemy się z Tobą i wspólnie omówimy szczegóły. Wybierz proponowany przez siebie termin, a my sprawdzimy dla Ciebie, czy w tym czasie realizacja usługi jest możliwa. Jeśli nie, zaproponujemy inny termin.


Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

SEKTOR PUBLICZNY (9)
Szkolenia – Obsługa Klienta
NARZĘDZIA_PSYCHOMETRYCZNE
Szkolenia – rozwój osobisty
kategoria-szkolenia-dla-menedzerow
Szkolenia dla menedżerów
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
ANALIZA_KOMPETENCJI
Analiza kompetencji
COACHING
Coaching
ANALIZA KOMPETENCJI
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.