Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Problem związany ze spadkiem sprzedaży dotyczy wielu przedsiębiorstw. Przyczyny takiego stanu rzeczy są oczywiście różne i zależą od danej branży. W jakie narzędzia i wiedzę wyposażyć swoją firmę i pracowników, aby skutecznie mogli działać i zwiększać sprzedaż? Sprawdź poniżej praktyczne i skuteczne sposoby!

Spis treści:

  1. Jak zwiększyć sprzedaż w firmie?
  2. Jak zwiększyć sprzedaż jako handlowiec?
  3. Jakie działania podjąć, aby zwiększyć sprzedaż usług lub produktów?

Jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

Odpowiedź na pytanie, jak zwiększyć sprzedaż w firmie teoretycznie nie jest skomplikowana. Ważniejsze jest to, aby zastosować wiedzę w praktyce. Dopiero takie wykorzystanie elementów, które mają wpływ na powiększenie zysków, będzie skuteczne.

  1. Przede wszystkim warto określić grupę docelową usług lub produktu. Jeśli firma doskonale wie, kto jest odbiorcą jej oferty, warto zweryfikować, czy dotychczasowa komunikacja marki była odpowiednio dopasowana do klienta. Należy uwzględnić potrzeby i problemy oraz sposób komunikacji grupy docelowej, a także miejsca, w których przebywa potencjalny klient.
  2. Niezbędna będzie strategia marketingowa, która uwzględni działania mające na celu zwiększenie sprzedaży.
  3. Nie zapominaj również o reklamie w internecie. Ważne, żeby firma była obecna wszędzie tam, gdzie jest jej potencjalny klient, np. w mediach społecznościowych.

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swojej firmie? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą i pomożemy Ci!

Jak zwiększyć sprzedaż jako handlowiec?

Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż jako handlowiec to sprawdź, czy skutecznie realizujesz poniższe punkty.

  1. Sprzedaż powinna zawsze zaczynać się od badania potrzeb klienta.
  2. Proponuj rozwiązania, które uwzględniają problemy i potrzeby wyartykułowane przez klienta. Zastosuj na początku technikę upsellingu, czyli oferowania droższych usług lub produktów.
  3. Sprzedawaj komplementarnie, czyli stosuj cross-selling. Proponuj dodatkowe produkty, które naturalnie łączą się z pierwotną ofertą.
  4. W całym procesie sprzedaży używaj języka korzyści. Klient musi widzieć, że zakup przyniesie mu realną poprawę życia.
  5. Domykaj sprzedaż. Prowadź rozmowę z klientem w taki sposób, aby uzyskać od niego finalną decyzję odnośnie do zakupu.

Jakie działania podjąć, aby zwiększyć sprzedaż usług lub produktów?

Chcąc zwiększyć sprzedaż w firmie, trzeba przede wszystkim działać. Analizuj dane i wyciągaj wnioski. Jeśli dotychczasowe działania nie sprawdzały się, dobrym pomysłem będzie kontakt ze specjalistą i opracowanie nowej strategii. Ważnym punktem jest również inwestowanie w rozwój zespołu, ponieważ to on jest motorem napędowym Twojej firmy. Postaw na szkolenie dla handlowców. Wiedza z zakresu technik sprzedaży przekazana na szkoleniu w Illustro pomoże poczuć się pewnie w kontakcie z klientem, co przełoży się na wzrost sprzedaży.

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy ofertę szkoleń sprzedażowych!


Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.