Szkolenia zespołowe to usługi kierowane do wszystkich grup pracowniczych, niezależnie od branży oraz zróżnicowania stanowiskowego. Szkolenia skupiają się na poprawie jakości i efektywności pracy zespołów poprzez poprawę przepływu informacji, umiejętności współpracy, rozumienia zachodzących między pracownikami procesów i radzenia sobie z konfliktami i sytuacjami trudnymi.
Chcesz zorganizować szkolenie dla swoich pracowników? Napisz do nas!
Tematyka szkoleń dla pracowników jest szeroka i zawsze dostosowujemy ją do potrzeb naszego klienta. Efektywna komunikacja i współpraca w zespole, rozwiązywanie konfliktów, czy szkolenia z zakresu BHP i lean manufacturing to tylko niewielka część naszej oferty. Skontaktuj się z nami i przedstaw nam swoje potrzeby, a na pewno dopasujemy szkolenie do Twojego biznesu.
Cele jakie realizujemy poprzez nasze szkolenia to przede wszystkim zwiększenie efektywności i porozumiewania się pracowników oraz wdrażanie nowoczesnych systemów komunikacji. Bardzo istotnym celem naszych szkoleń jest także poprawa motywacji i ogólnych relacji w firmie.
Nasze atuty.
Szkolenia dla pracowników – nauka efektywnej komunikacji w zespole.
Częstą przyczyną konfliktów między osobami w firmie jest brak precyzyjnego wyrażania swoich oczekiwań. Nieodpowiednia komunikacja potrzeb jednej strony połączona z nieumiejętnym słuchaniem drugiej prowadzi do nieporozumień i przekłada się na mniejszą efektywność pracy. Jeśli takie sytuacje mają miejsce w Twoim przedsiębiorstwie, warto zainwestować w szkolenia dla pracowników. Umiejętność skutecznej komunikacji jest filarem dobrych stosunków między pracownikami w zespole, a także między personelem a zarządem. Takie szkolenie uświadomi uczestnikom, jak istotną rolę odgrywa sposób przekazywania informacji w pracy. To również doskonały sposób na naukę kompetencji umożliwiających efektywną komunikację, bo jak wynika z naszego wieloletniego doświadczenia, nie każdy takimi dysponuje. Wszystkich najważniejszych umiejętności będzie można nauczyć się podczas szkolenia. Wypełnij formularz na stronie, aby ustalić dogodny termin spotkania.
Szkolenia dla pracowników biurowych – dla każdej branży.
Od wielu lat prowadzimy szkolenia dla pracowników biurowych i dzięki temu wiemy, że poprawa komunikacji w zespole jest w stanie pozytywnie wpłynąć na szybki rozwój i zwiększenie zysków w firmie. Taki efekt można osiągnąć w każdej branży, od motoryzacyjnej, przez transportową, aż po zarządzanie zasobami ludzkimi. Jeśli zespół działa mało wydajnie i trudno o dobrą współpracę między jego członkami to zdecydowanie należy popracować nad komunikacją. Często brak umiejętnego przekazywania informacji jest jedyną przeszkodą, która uniemożliwia skuteczne działanie i poprawne wykonywanie poleceń przełożonych.
Szkolenia dla pracowników – Opole, okolice i cała Polska.
Nasz zespół złożony jest z praktyków, którzy dotrą w każde miejsce na terenie kraju. Organizujemy szkolenia dla pracowników w Opolu, ale również w każdym innym mieście. Spotkanie możemy poprowadzić w siedzibie Twojej firmy, jesteśmy pod tym względem elastyczni. Bardzo zależy nam na komforcie uczestników szkolenia, dlatego z pewnością znajdziemy nić porozumienia w kwestii miejsca warsztatów.
W Illustro nie ma sztywnego harmonogramu zajęć. Każdy zakres szkolenia zespołowego opracowujemy indywidualnie, na podstawie potrzeb naszego klienta. Uwzględniamy tematy, które warto poruszyć, ale także liczbę osób, które wezmą udział w spotkaniu. Dbamy o każdy element, dlatego nasze szkolenia zespołowe są skuteczne. Skontaktuj się z nami i omów szczegóły spotkania dla Twoich pracowników.
Dedykowany program i scenariusz szkolenia.
Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenia są dedykowane wszystkim grupom pracowniczym, niezależnie od branży. Ze szkolenia skorzystać może każda organizacja, która dąży do usprawnienia swojej wydajności przez poprawienie komunikacji i współpracy wewnątrz zespołów. Szkolenie może przynieść korzyści każdej firmie, bez względu na to, czy działa ona w sektorze produkcyjnym, usługowym, czy technologicznym. Na takim szkoleniu managerowie mogą zdobyć narzędzia do lepszego zarządzania zespołem, a pracownicy operacyjni mogą poprawić umiejętność komunikacji, co przyczynia się do efektywniejszej współpracy.
Dlaczego warto korzystać z naszych usług?
Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?
Szkolenia dla pracowników niosą za sobą szereg korzyści biznesowych:
Zwiększenie ogólnej efektywności zespołu
Polepszenie przepływu informacji między pracownikami
Pogłębienie świadomości procesów zachodzących wewnątrz grupy oraz nabycie umiejętności efektywnego zarządzania nimi
Zwiększenie motywacji i poprawa ogólnych relacji wewnątrz firmy
Komunikacja jedno- i dwukierunkowa, czyli wykonywanie rozkazów czy współpraca?
03
03
Style komunikowania się ludzi w zespołach i bariery w komunikacji interpersonalnej ``słucham, ale nie słyszałem``.
04
04
Optymalne wykorzystanie narzędzi komunikacji.
Spotkanie twarzą w twarz, czy w trybie zdalnym?
05
05
Motywowanie poprzez umiejętny feedback.
Jak zwrócić uwagę i otrzymać podziękowanie od kolegi?
06
06
Wspólne zebrania.
Efektywne spotkanie, czy nudna nasiadówka? Warunki prowadzenia skutecznych spotkań zespołowych.
07
07
Czynniki blokujące sprawny przepływ informacji w zespołach i motywujące do współpracy.
08
08
Skuteczna grupa a zespół, czyli kiedy ludziom zaczyna zależeć na współpracy ze sobą?
09
09
Optymalna liczba osób w zespole.
„Co dwie głowy to nie jedna”, ale z drugiej strony „gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść”.
10
10
Realizacja celów zespołowych.
Jak je budować i wyznaczać indywidualne zadania?
11
11
Analiza ról zespołowych wg. Belbina, czyli do czego każdy jest powołany?
12
12
Rola lidera zespołu.
Przywódca czy manager?
13
13
Zjawiska w zespołach.
Efekt synergii
Syndrom „myślenia grupowego”
Efekt kapitanozy
Lenistwo społeczne
Atrybucje
14
14
Konflikty w zespole - rzecz naturalna, czy złośliwość ludzi?
Przyczyny powstawania, sposoby diagnozowania i techniki twórczego rozwiązywania sytuacji konfliktowych z zastosowaniem strategii win-win.
Metodologia.
Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.
Mogą to być np.:
Dyskusje dotyczące aktualnego stylu komunikacji; wskazanie możliwości i zagrożeń,
Zapoznanie się z technikami, stylami, systemami komunikowania się,
Warsztaty i ćwiczenia grupowe oraz informacja zwrotna,
Wypracowanie planu i strategii wprowadzenia zmian, jasne określenie celów i wyznaczenie czasu.
Dane organizacyjne.
Nasi trenerzy.
Wojciech Walla Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego
Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.
Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Tomasz Tworek Trener biznesu, manager sprzedaży i obsługi klienta
Od 2012 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i złożonych projektów rozwojowych z obszaru szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielokanałowej, posprzedażowej obsługi klienta. Od 2006 roku związany z branżą telemarketingu i contact center, pracując jako konsultant/doradca klienta, trener, kierownik projektów i dyrektor sprzedaży.
Jako manager, lider zespołów oraz trener zdobył doświadczenie, które pozwala mu na głębsze rozumienie zagadnień z obszaru doświadczeń klienta, procesu sprzedaży oraz kompetencji osobistych. Dzięki temu na prowadzonych przez niego szkoleniach wspiera się nie tylko wiedzą akademicką lecz także praktycznym doświadczeniem ze świata biznesu.
Miał przyjemność szkolić dla takich firm jak: Tauron, PGNiG, PGE, EWE Polska, GEN Gaz Energia, Oriflame, Ryłko, LS Airport Services, Veolia, Katowickie Wodociągi.
Przeprowadził około 4000 godzin szkoleń i treningów indywidualnych.
Grzegorz Iwańczyk Trener, coach, przedsiębiorca
Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.
Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.
W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.
Wypełnij formularz.
Klienci o naszych szkoleniach.
Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.
Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.
Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.
Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.
Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.
ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.
Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.
Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.
Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.
Pozdrawiamy i gorąco polecamy!
Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.
Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.
Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis
Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.
Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.
Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.
Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.
Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.
Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.
Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON
Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.
Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!
Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.
Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko
Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności