Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, umiejętność właściwego zachowania się i komunikowania jest kluczowa dla budowania trwałych relacji, zarówno z klientami, jak i współpracownikami. Szkolenie „Etykieta w Biznesie” jest dedykowane dla tych, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności interpersonalne i zyskać pewność siebie w różnych sytuacjach zawodowych.

Zapisz się na szkolenie i poznaj jakie są zasady dot. etykiety w biznesie.

Głównym celem takiego szkolenia jest zapewnienie uczestnikom umiejętności skutecznej komunikacji i zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych. Uczestnicy szkolenia zapoznają się ze skutecznymi strategiami komunikacyjnymi, dowiedzą się jak formułować pytania i prezentować swoje pomysły w sposób klarowny i przekonujący. Poprzez zrozumienie zasad etykiety biznesowej.

Ponadto szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z wiedzą z zakresu savoir-vivre’u w środowisku biznesowym. Szkolenie pomoże w budowie pozytywnego wizerunku profesjonalisty, a także pozwoli na pewne poruszanie się w różnych sytuacjach zawodowych.

Nasze atuty.

autorska-metodologia-badania-potrzeb-w-formie-warsztatu-diagnostycznego

Autorska metodologia badania potrzeb w formie warsztatu diagnostycznego

dopasowany-program-i-scenariusz-szkolenia-do-twojego-biznesu

Dopasowany program i scenariusz szkolenia do Twojego biznesu

trening-umiejetnosci-prowadzony-przez-praktykow

Trening umiejętności prowadzony przez praktyków

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest kierowane dla osób, które poruszają się na co dzień w środowisku biznesowym.

Znakomicie sprawdzi się ono dla osób, które chcą:

  • Nabyć lub usystematyzować wiedzę na temat zasad etykiety biznesowej,
  • Wzmocnić swój wizerunek profesjonalisty,
  • Nauczyć się odpowiedniego zachowania w różnych sytuacjach biznesowych,
  • Budować pozytywne relacje z klientami i współpracownikami,
  • Zwiększyć pewność siebie w kontaktach zawodowych.

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie z etykiety biznesu niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Nauczysz się stosować zasady savoir-vivre’u w kontaktach biznesowych
  • Dowiesz się, jak odpowiednio ubierać się na spotkania biznesowe
  • Prowadzić poprawną korespondencję biznesową
  • Wypracujesz nawiązywanie i rozwijanie relacji biznesowych
  • Dowiesz się jak występować publicznie z pewnością siebie
  • Unikniesz faux pas w sytuacjach biznesowych

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
Pierwszy krok, pierwsze wrażenie
  • Profesjonalna autoprezentacja – zasady autoprezentacji, prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy, omówienie najczęstrzych błędów
  • Trudna sztuka przedstawiania osób – kolejność przedstawiania osób, prawidłowy kontakt wzrokowy
  • Zapamiętanie imion i nazwisk – okazanie szacunku i zainresowania
  • Sztuka wymiany wizytówek – długa droga od poznania do wręczenia i schowania wizytówki
  • Uprzejme słuchanie – pokaż, że Ci zależy
  • Zasady komunikacji werbalnej – poprawność języka
  • Zasady komunikacji niewerbalnej – mowa ciała podczas stania i siedzenia
  • Kobieta na arenie biznesowej – całowanie w rękę, przepuszczanie przez drzwi, komplementy
02
02
Kultura w komunikacji biznesowej
  • Rodzaje i zasady korespondencji służbowej
  • Rozmowy telefoniczne, poczta głosowa, SMS, WhatsApp, itp.
  • Netykieta czyli sztuka pisania e-maili oraz wizerunek w sieci
  • Zaproszenie na spotkanie w biurze i poza biurem – prawidłowa forma zaproszenia, wybór lokalizacji, regulowanie rachunku
03
03
Precedencja, czyli kto jest ``pierwszy``
  • Zasady pierwszeństwa na arenie biznesowej
  • Precedencja podczas wchodzenia do pomieszczeń i na schodach
  • Kolejność wchodzenia do windy oraz kultura jazdy windą
  • Witanie gości
  • Zabieranie głosu podczas spotkań
  • Zajmowanie miejsc w samochodzie
  • Zajmowanie miejsc na przyjęciu
04
04
Wizerunek w biznesie
  • Garderoba kobiety biznesu
  • Garderoba mężczyzny w biznesie
  • Dress code, czyli dostosowanie ubioru do okazji
05
05
Zaproszenia
  • Rodzaje zaproszeń
  • Prawidłowe odczytanie zaproszenia – rozszyfrowanie skrótów
  • Jak zapraszać i odpowiedzieć na zaproszenie
06
06
Jedzenie - bankiety stojące i przy stole
  • Rodzaje przyjęć
  • Zasady nawiązywania kontaktów podczas przyjęcia, by było ono dla nas efektywne
  • Korzystanie z bufetu – nakładanie potraw, odkładanie naczyń, poprawne jedzenie i picie, trudne sytuacje
  • W roli gościa – zajmowanie miejsc, zachowanie i postawa przy stole, rodzaje i mowa sztućców i kieliszków, umiejętność jedzenia różnych potraw, jak korzystać z serwetki, trudne sytuacje
  • W roli gospodarza – stół, menu, usadzanie gości, dobór win, serwowanie dań
  • „Wypadki” podczas jedzenia

Metodologia.

Szkolenie prowadzone jest w formie interaktywnych warsztatów, z wykorzystaniem różnorodnych metod dydaktycznych, takich jak:

  • Wykłady
  • Ćwiczenia praktyczne
  • Case studies
  • Symulacje sytuacji
  • Dyskusje

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje od 8 do 16 godzin dydaktycznych (1 lub 2 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wiktor Balcer

Wiktor Balcer Trener

Trener z zakresu wystąpień publicznych, marketingu i PR.

Marketing i PR Manager w Cityboard Media, wykładowca w Instytucie Psychologii SWPS w Warszawie. Realizował kampanie dla PGE EJ1, Onetu, Mniejszości Niemieckiej w Polsce, Agencji Rozwoju Przemysłu, Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jako trener szkolił pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Agencji Rozwoju Przemysłu.Komentator Gazety Wyborczej Opole. Publikował w Polska The Times, Gazecie Finansowej, Nowym Marketingu. Prelegent i moderator na kongresach i seminariach. Współautor 5 książek naukowych z zakresu PR i komunikacji. Ukończył studia magisterskie (socjologia), podyplomowe (PR) i doktoranckie (politologia).

Katarzyna Krupa

Katarzyna Krupa Trener

Trener z zakresu etykiety i wizerunku w biznesie.

Prelegentka TEDxSGH oraz licznych konferencji biznesowych. Absolwentka Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli.Prowadząca liczne wydarzenia biznesowe, kulturalne, a także sportowe. Kiedyś tancerka i wielokrotna finalistka turniejów tańca towarzyskiego na całym świecie. Jej kariera rozwijała się również w mediach – uczestniczka pięciu edycji kultowego programu Taniec z Gwiazdami, prowadząca poranny program na żywo w Telewizji WP oraz reporterka w programie Dzień Dobry TVN. Ambasadorka Akcji Społecznej „Sama Definiuję Swój Sukces”.

Wypełnij formularz.


Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
56

Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.

Wiesław Pukal
Prezes PROSTER Sp. z o. o.
logo

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
ANALIZA KOMPETENCJI
Szkolenia dla menedżerów
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.