Jedną z naszych wiodących usług jest optymalizacja procesów sprzedaży. Do tego celu wykorzystujemy szereg metod pozwalających diagnozować procesy sprzedażowe oraz jakość obsługi klienta. Jedną z nich jest mystery shopping.
Co zyskujesz dzięki usłudze?
dla handlowców, doradców technicznych, z obszaru obsługi klienta.
i rozwój sieci klientów.
będąca punktem wyjścia do dalszego rozwoju firmy.
zaangażowania i wydajności.
Opis.
Badania “Tajemniczy klient” (tzw. mystery shopping) to doskonałe wsparcie w budowaniu zmotywowanego zespołu sprzedażowego. Dzięki współpracy z naszą firmą będziecie Państwo mogli zbudować standardy obsługi klienta, które będą gwarancją wysokiej jakości obsługi i zadowolenia klienta.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu, który pokazuje znaczenie i sposób przeprowadzania tego typu badań.
Nasi klienci potwierdzają: “…ta metoda jest doskonała, ponieważ pomaga modyfikować postawy pracowników“.
Efekty usługi:
zespołem, produktem i usługą.
oraz ogólnego wizerunku firmy.
dotyczące funkcjonowania zespołu oraz poszczególnych pracowników.
Klienci o naszych usługach.
Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.
Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.
…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.
…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.
…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.
ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.
W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.
…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.
Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.
Pozdrawiamy i gorąco polecamy!
Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.
Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.
…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.
Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.
…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.
Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.
Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!
Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.
Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.
Zalety Illustro.
– zarówno w projektach Mystery Shopper w firmach o zróżnicowanym profilu działalności, jak i na arenie szkoleniowej w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, czy zarządzania standardami jakości.
- Nasi audytorzy zawsze reprezentują grupę docelową – dzięki temu osiągamy wysoki wskaźnik trafności badania. Dodatkowo audytorzy muszą spełnić jasno określone na wstępie badania warunki, a następnie przechodzą staranne szkolenie dotyczące narzędzi badawczych, sytuacji badania, jego celów, a także pełnionej roli, scenariusza. Sytuacja badawcza oraz zmienne zakłócające pozostają pod ścisłą kontrolą.
Przed rozpoczęciem badania, w porozumieniu z Klientem zostaje uzgodniona pula precyzyjnie opisanych sytuacji badawczych – scenariuszów odpowiadających specyfice firmy oraz badanym obszarom.
Do każdego badania podchodzimy indywidualnie. Analizujemy obowiązujące standardy w firmie oraz oczekiwania kierownictwa. Na tej bazie tworzymy narzędzia oceny pracy – kwestionariusze.
Badamy także proces zachowań sprzedawców oraz emocje, jakie towarzyszą tajemniczym klientom. W raporcie końcowym uwzględniamy zatem wyniki ilościowe, jak i analizę jakościową.
Nasze badania zawsze kończą się wydaniem rekomendacji, które wskazują kierunki ewentualnych zmian oraz inne zalecenia organizacyjne i handlowe.
Nasze badanie zawsze kończy raport i wydane rekomendacje. Pozwala to opracować optymalne programy szkoleń dostosowane do ewentualnych luk kompetencyjnych badanych pracowników, a także inne wskazówki związane z poprawą procesu obsługi klienta, zarówno w aspekcie wizerunku sklepu, jak i kompetencji personelu obsługi klienta.
Wszystkie audyty jakie wykonujemy są rejestrowane i zapisywane na nośnikach audio (dyktafony cyfrowe) lub audio-video.
Rejestrowanie audio-video audytów jest uwarunkowane uzyskaniem przez pracodawcę niezbędnych zgód od pracowników, których dotyczy badanie tajemniczego klienta.