Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis.

Szkolenia z obsługi klienta to szeroka grupa warsztatów dedykowanych pracownikom urzędów, skupiających się wokół specyfiki i charakteru pracy w sektorze publicznym.

Cele szkolenia:

  1. Zrozumienie procesów zachodzących w czasie obsługi petenta.
  2. Wzrost motywacji wśród pracowników urzędów.
  3. Nabywanie umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz asertywności w miejscu pracy.
  4. Zapobieganie i zmniejszanie nasilenia zjawiska wypalenia zawodowego.

Szkolenia z obsługi klienta – praca z doświadczonymi specjalistami w branży.

Zdecydowanie jednym z kluczowych elementów, który wpływa na postrzeganie danego urzędu przez petentów, jest jakość obsługi. Konieczne jest, aby każdy członek Twojego zespołu, który kontaktuje się z klientem, był dobrze przeszkolony. W tym celu warto zadbać o odpowiednie szkolenia z obsługi klienta prowadzone przez kadrę doświadczonych specjalistów w branży. Każda nasza sesja szkoleniowa jest zaprojektowana tak, aby przekazać umiejętności, które potrzebne są pracownikom Twojej organizacji. Skupiamy się na przekazaniu praktycznych umiejętności, które pomogą wchodzić w interakcje z petentami i tworzyć z nimi długotrwałe, lojalne i pozytywne relacje. Zanim jednak rozpoczniemy program szkoleniowy, dokładnie zbadamy Twoją organizację, aby zrozumieć jej potrzeby i wyzwania. Nasze szkolenia są dostosowywane do realnych wymagań placówki i jej pracowników. W ten sposób zapewniamy, że nasze kursy są nie tylko praktyczne, ale także poparte rzeczywistym środowiskiem biznesowym.

Szkolenie obsługa klienta – dla pracowników sektora publicznego.

Społeczność oczekuje od instytucji publicznych, takich jak samorządy, szpitale, urzędy czy instytucje edukacyjne, takiego samego poziomu obsługi klienta, jakiego doświadczają w sektorze prywatnym. Niestety, zbyt często publiczne służby odbierane są jako nieefektywne, zbyt biurokratyczne, niedostosowane do potrzeb klienta. To właśnie w takich sytuacjach nasze szkolenie obsługa klienta dla pracowników sektora publicznego sprawdzi się najlepiej. Wysoka jakość pomocy petentom musi odbywać się w różnych kanałach, zarówno bezpośrednio w biurze, jak i telefonicznie czy mailowo. Zadbanie o te wszystkie obszary często powoduje duże wyzwanie dla pracowników. Dlatego podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie obsługiwać klienta, jak umiejętnie reagować na trudne sytuacje, zarządzać oczekiwaniami oraz wykorzystywać efektywne techniki komunikacyjne. Nauczą się również umiejętności wyciągania wniosków z negatywnych komentarzy i przekuwania ich w możliwości do budowania lepszej relacji z odbiorcami usług. Nasze szkolenia obsługa klienta dla sektora publicznego pomogą Twojej instytucji dostarczyć te same wysokie standardy obsługi, jakich oczekuje się od sektora prywatnego.

Obsługa klienta szkolenie – skuteczny wpływ na poprawę wizerunku placówki.

Zarówno w dużych urzędach, jak i mniejszych placówkach publicznych, obsługa petenta odgrywa krytyczną rolę w budowaniu pozytywnego wizerunku całej organizacji. Aby zadbać kompleksowo o ten aspekt, należy w pierwszej kolejności odpowiednio przygotować personel. Dobrze wykonane szkolenie z obsługi klienta może diametralnie odmienić charakter organizacji i komentarze na jej temat. Przede wszystkim musisz pokazać osobom korzystającym z usług placówki, że pracownikom zależy na ich opinii i są gotowi zainwestować czas oraz zasoby, aby pomóc rozwiązać ich problem. Obsługa klienta szkolenie to doskonała okazja, aby nauczyć się, jak skutecznie komunikować się, zarówno werbalnie, jak i niewerbalnie. Jest to umiejętność szczególnie istotna w problematycznych sytuacjach, gdzie personel ma do czynienia z roszczeniowym petentem. Oprócz konkretnych umiejętności, nasze szkolenie z obsługi klienta skupia się na budowaniu kultury organizacyjnej, która zwiększy profesjonalizm pracowników.

Kurs obsługi klienta – kompleksowe podejście do wymagań nowoczesnego rynku.

Nowe technologie, nowe kanały komunikacji, zmieniające się zachowania konsumentów – wszystko to wpływa na oczekiwania, jakie klienci mają wobec sektora publicznego. Dlatego nasz kurs obsługi klienta jest nie tylko wynikiem naszej długoletniej praktyki, ale też bieżącego śledzenia najnowszych trendów i badania rynku.

Podczas naszych szkoleń skupiamy się na różnorodnych kompetencjach, które są niezbędne w relacjach z klientem. Dbamy nie tylko o podstawowe umiejętności, takie jak aktywne słuchanie, czy radzenie sobie z konfliktem. Przekazujemy również wiedzę o bardziej skomplikowanych i wymagających obszarach jak rozwiązywanie problemów, negocjacje, zarządzanie emocjami, a także adaptacja do ciągle zmieniającego się środowiska biznesowego. Możesz być pewny, że dostarczymy kompleksową usługę, która w rezultacie pomoże zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Szkolenia z obsługi klienta Opole – regionalne centrum doskonalenia kompetencji pracowników.

Naszą usługę kierujemy do urzędów zlokalizowanych w całej Polsce, a w szczególności w województwie opolskim. Nasze szkolenia z obsługi klienta Opole to idealne połączenie globalnej wizji z lokalnym zrozumieniem rynku. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam dopasowywać zakres szkolenia do specyficznych wymagań i wyzwań, z jakimi muszą zmierzyć się Twoi pracownicy. Podczas takich warsztatów nie zabraknie praktycznej wiedzy o umiejętnościach potrzebnych do skutecznego budowania relacji z klientami, a także strategii komunikacji dopasowanej do realiów rynku opolskiego. Dzięki temu Twoja organizacja będzie gotowa sprostać wymaganiom dynamicznie zmieniającego się rynku. Skontaktuj się z nami już dziś i dowiedz się, jak możemy pomóc Ci doskonalić umiejętności Twojego zespołu.

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

01
01
Poprawa wizerunku placówek segmentu publicznego w oczach petentów.
02
02
Zwiększenie profesjonalizmu urzędników.
03
03
Wzrost motywacji pracowników administracji państwowej.
04
04
Zapobieganie i zmniejszanie skutków zjawiska wypalenia zawodowego urzędników.

Metodologia treningu.

  1. Burze mózgów, dyskusje.
  2. Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  3. Praca na Case Studies.
  4. Gry symulacyjne.
  5. Analiza doświadczeń oraz praca na przykładach uczestników.

Podczas praktycznych zajęć prowadzonych przez pełnych pasji trenerów – praktyków, uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zarządzania stresem, nawiązywania i budowania pozytywnych relacji z petentem. Szkolenia wzmacniają asertywność, pozwalają poznać procesy zachodzące podczas komunikacji interpersonalnej, a także przedstawiają narzędzia zmniejszające i zapobiegające zjawisku wypalenia zawodowego – szczególnie groźnego w przypadku pracowników zawodów społecznych.

Tematy szkoleń

Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
56

Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.

Wiesław Pukal
Prezes PROSTER Sp. z o. o.
logo

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-dla-oswiaty
Szkolenia dla Oświaty
Banknot i monety w towarzystwie flagi Unii Europejskiej
Szkolenia dofinansowane 2024
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-szkolenia-praca-w-zespole
Szkolenia – praca w zespole

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.