Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis.

Nasza działalność ukierunkowana jest na zapewnienie najbardziej trafnych rozwiązań i pomysłów w kształtowaniu wizerunku Państwa firmy. Nasze usługi oferowane są jako wydzielone bądź jako uzupełnienie szerszego zakresu obejmującego działania PR podnoszące marketingową wartość i pozycjonowanie firmy na rynku.

Cele działań PR-owych:

  1. Informowanie, przekazanie komunikatu;
  2. Edukowanie odbiorców – PR to nie marketing – reklama; PR jest raczej budowaniem relacji z odbiorcą;
  3. Komunikacja z odbiorcami oraz z mediami;
  4. Budowanie pożądanego wizerunku.

Celem PR jest poinformować, przekazać komunikat, edukować, porozumiewać się z otoczeniem, mediami, odbiorcami, a także zebrać informacje zwrotne, wysłuchać i odpowiedzieć na pojawiające się pytania. To wszystko jest właśnie utrzymywaniem pozytywnych relacji z otoczeniem, w którym funkcjonujemy. W tym celu proponujemy:

  • Szkolenia wizerunkowe, oraz PR – owe dla osób pojawiających się w mediach;
  • Ocieplenie wizerunku poprzez działania pro publico bono.

W przypadku PR usług czy produktów działania nie opierają się na ich zachwalaniu, ale na poruszeniu szerszego kontekstu. Jako firma, pomagamy zrozumieć dany temat, dostarczamy informacji, a nasz produkt, czy usługa może być doskonałym rozwiązaniem tego problemu.

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Metodologia – jak wspieramy PR wewnętrzny firmy?

PR wewnętrzny to prosta i skuteczna droga prowadząca do wzrostu autorytetu kadry zarządzającej wśród personelu. Public relations firmy to jeden z najważniejszych zespołów działań skierowanych do „środowiska wewnętrznego” instytucji. Watro pamiętać, że to nie tylko komunikacja z pracownikami firmy, ale także ich rodzinami, oraz kierownictwem.

Nasza oferta składa się z trzech etapów działań:

  1. Audyt wewnętrzny – określenie potrzeb komunikacyjnych pracowników oraz wizerunku firmy u kadry;
  2. Opracowanie i wdrożenie strategii, dopasowanej do potrzeb i bieżącej sytuacji;
  3. Badanie nastrojów po przeprowadzonych działaniach – określenie skuteczności podjętych działań i zmian w firmie.
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

OUTSOURCING HR
Outsourcing HR

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.