Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

Nasze szkolenie z obsługi klienta detalicznego zostało zaprojektowane w taki sposób, aby było skoncentrowane na rozwijaniu umiejętności pracowników w budowaniu relacji z klientami, biorąc pod uwagę zaspokajanie ich potrzeb.

Poznaj techniki profesjonalnej i skutecznej obsługi klienta detalicznego. Skorzystaj z naszego szkolenia!

Uczestnicy podczas szkolenia będą mieli możliwość praktycznego zastosowania umiejętności w różnego rodzaju scenariuszach i symulacjach. Skupiamy się na tym, aby uczestnicy mogli rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne, a także umieli budować pozytywne relacje z klientami. Wiemy jak ważne jest kształtowanie wysokich standardów obsługi i profesjonalne podejście do każdego klienta.

Trener wprowadzi uczestników w tematykę obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów, dzięki czemu będą oni w stanie zrozumieć perspektywę klienta i zapewniać jak najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania. Odbywać się to będzie poprzez zastosowanie różnego rodzaju technik rozwiązywania konfliktów i zachowania pozytywnego podejścia w trudnych sytuacjach.

Nasze atuty.

autorska-metodologia-badania-potrzeb-w-formie-warsztatu-diagnostycznego

Autorska metodologia badania potrzeb w formie warsztatu diagnostycznego

dopasowany-program-i-scenariusz-szkolenia-do-twojego-biznesu

Dopasowany program i scenariusz szkolenia do Twojego biznesu

trening-umiejetnosci-prowadzony-przez-praktykow

Trening umiejętności prowadzony przez praktyków

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie z obsługi klienta detalicznego jest kierowane dla osób, zajmujących się na co dzień sprzedażą usług lub towarów, które chcą zwiększyć swoją umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientem.

Mogą to być pracownicy na takich stanowiskach jak:

  • Handlowcy, przedstawiciele handlowi,
  • Specjaliści ds. sprzedaży,
  • Specjaliści ds. obsługi klienta,
  • Telemarketerzy,
  • Sprzedawcy w sklepach online i stacjonarnych,
  • Menedżerowie sprzedaży,
  • Inne stanowiska związane z procesem sprzedażowym.

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie z zakresu obsługi klienta detalicznego niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Nauczysz się jak budować trwałe relacje biznesowe i w jaki sposób prowadzić dialog
  • Przygotujesz się do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi reklamacji, czy podczas kontaktu z niezadowolonym klientem
  • Będziesz umiał lepiej identyfikować interesy drugiej strony i łatwiej uzyskasz korzystne porozumienie
  • Zyskasz większą pewność siebie i nauczysz się jak być asertywnym
  • Rozwiniesz swoje umiejętności sprzedażowe, dzięki stosowaniu skutecznych technik prezentacji produktów, czy przekonywania klientów do podjęcia decyzji zakupowych

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
Komunikacja z klientem i techniki zwiększania sprzedaży w sklepie
  • Język korzyści
  • Cecha – zaleta – korzyść
  • Relatywizowanie ceny
  • Sprzedaż krzyżowa
  • Sprzedaż na zwiększenie wartości „koszyka”
  • Stosowanie reguł: ograniczona niedostępność, wzajemność, dowód słuszności, zaangażowanie
  • Wykorzystanie ekspozycji do zwiększania sprzedaży
  • Budowanie przywiązania klienta i przyzwyczajenia do cyklicznych zakupów
02
02
Standardy obsługi klienta w sklepie
  • Przygotowanie ekspozycji
  • Dress code w miejscu pracy
  • Powitanie
  • Zamawianie
  • „Domykanie koszyka”
  • Stosowanie typowych zwrotów
  • Reagowanie na nietypowe lub trudne sytuacje
  • Płatność
  • Zachęcenie do ponownych zakupów / pożegnanie
03
03
Profesjonalizm w obsłudze klienta
  • Sztuka zadawania pytań klientowi
  • Aktywne słuchanie
  • Prezentacja klientowi tego, co i jak chcemy wykonać
04
04
Obsługa posprzedażowa - rozwiązywanie problemów
  • Identyfikacja i kwalifikacja oczekiwanej przez klienta pomocy (reklamacja, zwrot, rękojmia, gwarancja, zastrzeżenia ogólne)
  • Przedstawianie klientowi opcji rozwiązania problemu
  • Wybór opcji rozwiązania problemu przez klienta – jak go kontrolować
  • Wdrożenie rozwiązań
05
05
Techniki miękkiej windykacji
  • Techniki wywierania wpływu
  • Mechanizmy psychologiczne
  • Stawianie warunków na miękko i twardo
  • Intencje i taktyki dłużników – sposoby rozpoznawania i reagowania
  • Rozpoznawanie manipulacji oraz sposoby na reagowanie
  • Komunikacja argumentami
  • Komunikowanie możliwych sankcji przy zachowaniu szacunku i dobrych relacji
  • Negocjowanie warunków spłaty

Metodologia.

Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.

Mogą to być np.:

  • Studia przypadków i analiza sytuacji – uczestnicy analizują różne przypadki i scenariusze związane z obsługą klienta detalicznego. Na podstawie rzeczywistych lub symulowanych sytuacji, omawiają najlepsze praktyki, identyfikują problemy i wypracowują skuteczne rozwiązania
  • Gry symulacyjne – uczestnicy odgrywają różne scenariusze interakcji z klientem
  • Dyskusje grupowe – uczestnicy mają możliwość dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami związanymi z obsługą klienta detalicznego – takie ćwiczenie pozwala na generowanie innowacyjnych rozwiązań

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje od 8 do 16 godzin dydaktycznych (1 lub 2 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wojciech Walla

Wojciech Walla - Trener

Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego.

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

 

Marcin Łaski

Marcin Łaski trener

Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich

Doradca biznesowy, konsultant, wykładowca akademicki, coach. Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.

 

Grzegorz Iwańczyk

Trener, coach, przedsiębiorca.

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.

Wypełnij formularz.


Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
56

Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.

Wiesław Pukal
Prezes PROSTER Sp. z o. o.
logo

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
ANALIZA KOMPETENCJI
Szkolenia dla menedżerów
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.