Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

Celem szkolenia jest doskonalenie warsztatu asertywności w relacjach zawodowych. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą  umiejętność kształtowania własnej asertywnej postawy oraz asertywnego komunikowania się w pracy zawodowej, w szczególności: kierowania rozmową, wyrażania poglądów, opinii, uczuć, odmawiania, przyjmowania krytyki, udzielania informacji zwrotnej, przedstawiania poglądów w sposób obiektywny, negocjowania na zasadach partnerskich, osiągania celów i wyników, konstruktywnego radzenia sobie z konfliktami, wykazywania inicjatywy i pozytywnego podejścia w obliczu przeciwności.

Potrzebujesz zorganizować w swojej firmie szkolenie z asertywności? Skontaktuj się z nami!

Uczestnicy szkolenia zyskają praktyczną wiedzę dotyczącą skutecznych technik asertywnego zachowania, co umożliwi im rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach wymagających tego typu postawy. Celem szkolenia jest nie tylko zdobycie teoretycznej wiedzy, ale również konkretnych umiejętności praktycznego stosowania zachowań asertywnych. Uczestnicy otrzymają narzędzia, które mogą natychmiast zastosować w miejscu pracy, a także nauczą się dostosowywać asertywne zachowanie do różnych sytuacji, konstruktywnie je wykorzystując.

Szkolenie z asertywności – autorska metodologia i współpraca ze specjalistami.

W Illustro zapewniamy Ci nie tylko wiedzę, ale także praktyczne umiejętności, które możesz od razu zastosować w swoim życiu zawodowym. Szkolenie z asertywności, które oferujemy, zostało opracowane przez doświadczonych specjalistów z branży. Metodologia, którą stosujemy, łączy w sobie profesjonalizm, praktyczność i twórcze podejście do nauki. Podczas szkolenia nauczysz się wyrażać swoje myśli i uczucia w sposób jasny, zdecydowany i bezpośredni. Zrozumiesz, jak asertywność wpływa na relacje z innymi i jak ją wykorzystać do osiągnięcia swoich celów. Bazujemy na współpracy z praktykami, dlatego nasze warsztaty to kompleksowe podejście do tematu, które uwzględnia kontekst biznesowy. Nie czekaj, zdecyduj się na szkolenie z asertywności w naszej firmie. Wzrośnie Twoja pewność siebie, a komunikacja stanie się Twoim mocnym atutem!

Szkolenie asertywność – Twoja droga do pewności siebie w relacjach zawodowych.

W dzisiejszym świecie biznesu asertywność to niezbędna umiejętność, której musisz nauczyć się, aby osiągać sukcesy zawodowe. Nasze szkolenie asertywność skierowane jest do osób z każdej branży i na każdym etapie kariery zawodowej, od początkujących pracowników po menedżerów. Dzięki temu niezależnie od swojego doświadczenia pomożemy Ci wzmocnić Twoje umiejętności asertywnej komunikacji. Przećwiczymy różne techniki zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Takie podejście pozwoli Ci od razu zobaczyć efekty swojej pracy, a po zakończonym szkoleniu, będziesz w stanie efektywnie negocjować, skutecznie rozwiązywać konflikty oraz śmiało wyrażać swoje myśli i odczucia w kontaktach z partnerami biznesowymi.

Asertywność szkolenie – pomoc w skutecznym komunikowaniu się z klientem.

Zdolność wyrażania swoich potrzeb i oczekiwań w sposób klarowny i bezpośredni to właśnie asertywność. Szkolenie nauczy Cię takiego podejścia, które będziesz mógł zastosować podczas negocjacji handlowych czy warunków umowy z klientami. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i przykładom z życia łatwiej zrozumiesz, jak wykorzystać asertywność w komunikacji z klientami. Zbudujesz swoją pewność siebie i nauczysz się skutecznie rozwiązywać konflikty, gdy zajdzie taka potrzeba.

Trening asertywności szkolenie – niezbędne narzędzie w negocjacjach biznesowych.

Nasz trening asertywności szkolenie pokaże Ci, jak skutecznie komunikować swoje stanowisko, jak zrozumieć punkt widzenia rozmówcy i jak znaleźć kompromis. Przygotujemy Cię do wielu różnych scenariuszy negocjacyjnych, dając Ci narzędzia do działania i umiejętności, które będziesz mógł od razu zastosować w praktyce. Skontaktuj się z nami już dzisiaj i zrób krok w stronę zwiększenia swoich umiejętności asertywnej komunikacji.

Nasze atuty.

autorska-metodologia-badania-potrzeb-w-formie-warsztatu-diagnostycznego

Autorska metodologia badania potrzeb w formie warsztatu diagnostycznego

dopasowany-program-i-scenariusz-szkolenia-do-twojego-biznesu

Dopasowany program i scenariusz szkolenia do Twojego biznesu

trening-umiejetnosci-prowadzony-przez-praktykow

Trening umiejętności prowadzony przez praktyków

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie z zasad asertywności adresowane jest do osób z różnych dziedzin zawodowych, które pragną rozwijać umiejętności skutecznej komunikacji i budowania zdrowych relacji w środowisku pracy. Zarówno managerowie, jak i pracownicy operacyjni mogą skorzystać z programu, który pomaga w wyrażaniu swoich myśli i potrzeb w sposób asertywny, przyczyniając się do bardziej efektywnej współpracy zespołowej. Szkolenie jest uniwersalne i dostosowane do różnych kontekstów zawodowych, obejmując sektory usługowe, przemysłowe, badawcze oraz edukacyjne.

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie z zasad asertywności niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Poznasz teoretyczne i praktyczne techniki zachowań asertywnych
  • Zapoznasz się z prawami do wyrażania poglądów, opinii i dzielenia się wrażeniami
  • Nabędziesz umiejętności zarządzania innymi, narzucania dyscypliny oraz radzenia sobie z konfliktami w zespole
  • Podniesiesz umiejętność otwartego wyrażania myśli, uczuć i wartości bez wewnętrznego dyskomfortu
  • Dowiesz się jak osiągać kompromis w sytuacjach konfliktowych bez rezygnacji z własnej godności
  • Nabędziesz umiejętność mówienia „nie” bez wyrzutów sumienia, złości, czy lęku

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
Asertywność – wprowadzenie
  • Podstawowe pojęcia: agresja, uległość, asertywność
  • Czym jest asertywność?
  • Test asertywności  – indywidualna diagnoza poziomu asertywności
02
02
Budowanie zaplecza do zachowań asertywnych
  • Budowanie postawy asertywnej
  • Świadomość praw osobistych
  • Świadomość własnego kapitału
  • Asertywny monolog wewnętrzny
03
03
Trening zachowań asertywnych
  • Asertywne wyrażanie uczuć negatywnych
  • Asertywne wyrażanie poglądów, opinii
  • Asertywna odmowa
  • Konfrontacja przekonań
  • Asertywne reagowanie na słuszną i niesłuszną krytykę oraz przedstawianie poglądów w sposób obiektywny również w sytuacjach konfliktowych
04
04
Asertywność w zarządzaniu zespołem
  • Asertywność a stanowczość i dyscyplina w relacji z pracownikami
  • Asertywne wyznaczanie celów
  • Asertywne nadzorowanie, kontrolowanie i egzekwowanie realizacji wyznaczonych celów pracownikom
  • Asertywne stawianie granic pracownikom stawiającym coraz większe żądania
05
05
Asertywność a konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
  • Asertywne techniki konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
  • Diagnoza indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktów
  • Techniki asertywnego radzenia sobie z prowokacyjnymi zachowaniami innych osób
  • Postawa asertywna w sytuacjach trudnych
  • Negocjacje wygrany – wygrany jako konstruktywny sposób rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Metodologia.

Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.

Mogą to być np.:

  • Rozpoznawanie zachowań nieasertywnych – uczestnicy uczą się identyfikować sytuacje i zachowania, które mogą świadczyć o braku asertywności. Analiza przykładów z życia zawodowego pomaga zrozumieć, jakie skutki nieskutecznej komunikacji mogą mieć na relacje zespołowe.
  • Trening komunikacyjny – praktyczne ćwiczenia, w trakcie których uczestnicy rozwijają umiejętności asertywnego wyrażania swoich myśli, uczuć i potrzeb. Ćwiczenia obejmują scenariusze z życia zawodowego, co pomaga uczestnikom zastosować nowe umiejętności w rzeczywistych sytuacjach.
  • Budowanie pewności siebie – uczestnicy pracują nad budowaniem pewności siebie, co jest kluczowe dla skutecznej asertywności. Ćwiczenia skupiają się na rozwijaniu pozytywnego myślenia, radzenia sobie z krytyką oraz umiejętności stawiania granic.
  • Rozwiązywanie konfliktów – metodologia obejmuje strategie radzenia sobie z konfliktami, szczególnie w kontekście asertywnego podejścia do rozwiązywania sporów. Uczestnicy uczą się, jak skutecznie negocjować i utrzymywać równowagę między własnymi potrzebami a potrzebami innych.

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje 16 godzin dydaktycznych (2 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wojciech Walla

Wojciech Walla - Trener

Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego.

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

 

Marcin Łaski

Marcin Łaski trener

Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich

Doradca biznesowy, konsultant, wykładowca akademicki, coach. Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.

 

Grzegorz Iwańczyk

Trener, coach, przedsiębiorca.

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.

Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.

Wypełnij formularz.


Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
56

Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.

Wiesław Pukal
Prezes PROSTER Sp. z o. o.
logo

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
ANALIZA KOMPETENCJI
Szkolenia dla menedżerów
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.