Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy
Illustro Szkolenia Doradztwo
NIP 991-006-34-56
REGON 160019478
Illustro Doradztwo s.c.
ul. Cygana 4, 45-131 Opole
NIP 754-29-73-174
REGON 160247096
Napisz do nas

Skontaktuj się z nami.
Grzegorz Rippel
Właściciel
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju
Natalia Kotas-Rippel
Psycholog pracy i organizacji
Magdalena Kondziela
Specjalista ds. administracji i szkoleń
Sandra Samsel
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Anna Giletiuk
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Agnieszka Górnicz
Konsultantka ds. rekrutacji i organizacji szkoleń
Agata Brzozowska
Konsultantka ds. rekrutacji i organizacji szkoleń
Nasi Trenerzy.
Katarzyna Krupa
Trener z zakresu etykiety i wizerunku w biznesie

Prelegentka TEDxSGH oraz licznych konferencji biznesowych. Absolwentka Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli.

Prowadząca liczne wydarzenia biznesowe, kulturalne, a także sportowe. Kiedyś tancerka i wielokrotna finalistka turniejów tańca towarzyskiego na całym świecie. Jej kariera rozwijała się również w mediach - uczestniczka pięciu edycji kultowego programu Taniec z Gwiazdami, prowadząca poranny program na żywo w Telewizji WP oraz reporterka w programie Dzień Dobry TVN. Ambasadorka Akcji Społecznej „Sama Definiuję Swój Sukces”.
Barbara Kowalczyk
Trener z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Od 2012 roku związana z branżą sprzedażową, gdzie do dnia dzisiejszego pozyskuje i obsługuje klientów. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów. Pracowała zarówno jako menedżer wdrożenia nowych pracowników jak i lider doświadczonych handlowców. W czasie swojej kariery w rekrutacji praktykowała aktywne poszukiwanie kandydatów (direct search) w myśl filozofii Candidate Experience (kandydat jako klient): realizowała projekty zarówno rekrutacji zewnętrznych jak i kilkukrotnego budowania własnego zespołu.

Absolwentka zarządzania o specjalności psychologia w biznesie. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada certyfikat Coaching Fundamentals Noble Manhattan Coaching. Specjalizuje się w tematyce sprzedaży i obsługi klienta, budowania relacji w zespole, rekrutacji oraz coachingowego zarządzania pracownikami.
Patrycja Brychcy-Zygiel
Ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa

Skutecznie przeszkoliła w 2021 i 2022 ponad 200 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększającym sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience.

Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych.

Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja.
Wojciech Walla
Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Daniel Pałyga
Trener z zakresu prawa pracy

Absolwent studiów administracyjnych na Uniwersytecie Opolskim oraz studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Państwowej Inspekcji Pracy. Od 21 lat związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Specjalista z zakresu czasu pracy oraz wynagrodzeń, zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia.

Świadczy usługi szkoleniowe, doradcze i konsultingowe w obszarze zatrudnianie cudzoziemców, systemów i rozkładu czasu pracy, czasu pracy kierowców, mobbingu, dyskryminacji i nierównego traktowania, systemów wynagrodzeń, delegowania pracowników, czy absencji pracowniczych.

Szkolenia prowadził m. in. dla Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Centrum Kultury, ZOO w Warszawie, Elewarr i wielu innych.
Gabriel Sznajder
Trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami

Ekspert, trener biznesowy i konsultant w obszarze zarządzania projektami, przywództwa, rozwoju zespołów, IT i analizy biznesowej z ponad 20-letnim praktycznym doświadczeniem. Pełnił role zarządcze w międzynarodowych wielomilionowych projektach i portfelach realizowanych w ramach interdyscyplinarnych rozproszonych zespołów liczących kilkuset specjalistów. Działał po stronie IT, jak i biznesu; zarówno w Agile, w tradycyjnych i hybrydowych podejściach.

Wykładowca studiów podyplomowych i MBA. W kadencji 2018-20 był Prezesem PMI PC, a przez 6 lat dowodził PMI Wrocław.

Współpracował z takimi firmami jak: HP, Siemens, PwC, PGE, KGHM, Orlen, Anwil, Credit Agricole, Credit Suisse, Standard Chartered, Aviva, Asseco, Knorr-Bremse, EMC Instytut Medyczny, Martin Bauer, eFitness, Schneider Electric, Polpharma, UTC Aerospace Systems, Global Logic, Baumar, Ramboll, Proster, Euro-Locks, Solaris, Innogy / E.ON, Billenium, SKM, Fortum, Atos, Roche, T-Systems.
Wiktor Balcer
Trener z zakresu wystąpień publicznych, marketingu i PR

Marketing i PR Manager w Cityboard Media, wykładowca w Instytucie Psychologii SWPS w Warszawie. Realizował kampanie dla PGE EJ1, Onetu, Mniejszości Niemieckiej w Polsce, Agencji Rozwoju Przemysłu, Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jako trener szkolił pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Agencji Rozwoju Przemysłu.

Komentator Gazety Wyborczej Opole. Publikował w Polska The Times, Gazecie Finansowej, Nowym Marketingu. Prelegent i moderator na kongresach i seminariach. Współautor 5 książek naukowych z zakresu PR i komunikacji. Ukończył studia magisterskie (socjologia), podyplomowe (PR) i doktoranckie (politologia).
Marcin Łaski
Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich

Doradca biznesowy, konsultant, wykładowca akademicki, coach. Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.
Grzegorz Iwańczyk
Trener umiejętności sprzedażowych, komunikacji i rozwoju osobistego

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu.
Tomasz Tworek
Trener biznesu, manager sprzedaży i obsługi klienta

Od 2012 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i złożonych projektów rozwojowych z obszaru szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielokanałowej, posprzedażowej obsługi klienta. Od 2006 roku związany z branżą telemarketingu i contact center, pracując jako konsultant/doradca klienta, trener, kierownik projektów i dyrektor sprzedaży.

Jako manager, lider zespołów oraz trener zdobył doświadczenie, które pozwala mu na głębsze rozumienie zagadnień z obszaru doświadczeń klienta, procesu sprzedaży oraz kompetencji osobistych. Dzięki temu na prowadzonych przez niego szkoleniach wspiera się nie tylko wiedzą akademicką lecz także praktycznym doświadczeniem ze świata biznesu.

Miał przyjemność szkolić dla takich firm jak: Tauron, PGNiG, PGE, EWE Polska, GEN Gaz Energia, Oriflame, Ryłko, LS Airport Services, Veolia, Katowickie Wodociągi.

Przeprowadził około 4000 godzin szkoleń i treningów indywidualnych.
Rafał Łoś
Trener z zakresu optymalizacji procesowej oraz zarządzania produkcją

Absolwent WSB na kierunku: Inżynier Zarządzania Procesami Produkcyjnymi. Od 18 lat związany ze światowym liderem branży automotive. Wprowadza usprawnienia szkoląc z zakresu TPS, KAIZEN, 5S i pochodnych tych działalności.

Wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności dla praktycznego udoskonalania wszelkiego rodzaju procesów w przedsiębiorstwach.

Prowadzi warsztaty podnoszące świadomość kadry zarządzającej jak i szeregowych pracowników. Współpracuje z firmami, które chcą redukować koszty oraz w pełni wykorzystywać potencjał ludzki.
Jan Jakub Cendrowski
Trener z zakresu komunikacji marketingowej, e-commerce i social media

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Nauczyciel akademicki Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Od ponad 15 lat związany z marketingiem internetowym: Dyrektor kreatywny jednej z topowych agencji marketingowych z Wrocławia, prowadzącej projekty marketingowe dla czołowych firm i marek, m. in. Tymbark, Kubuś czy Żabka. Prowadził także projekty marketingowe dla największych sieci handlowych w Polsce – Auchan, Carrefour, Makro, Real, Tesco.

Projektował i wdrażał strategie komunikacji z wykorzystaniem kanałów YouTube, Facebook, Instagram, Twitter. Laureat nagród branżowych oraz autor publikacji z dziedziny marketingu w czasopismach branżowych m. in. Marketer+.

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.