Oferty pracy
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy
Illustro Szkolenia Doradztwo
ul. Cygana 4
45-131 Opole
NIP 991-006-34-56
REGON 160019478
Illustro Doradztwo s.c.
ul. Cygana 4
45-131 Opole
NIP 754-29-73-174
REGON 160247096
Napisz do nas

Skontaktuj się z nami.
Grzegorz Rippel
Właściciel
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju
Natalia Kotas-Rippel
Psycholog pracy i organizacji
Magdalena Kondziela
Specjalista ds. administracji i szkoleń
Sandra Samsel
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Anna Rojewska
Specjalista ds. rekrutacji i HR
Michalina Semków
Konsultantka ds. rekrutacji i HR
Trenerzy.
Katarzyna Krupa
Trener z zakresu etykiety i wizerunku w biznesie

Prelegentka TEDxSGH oraz licznych konferencji biznesowych. Absolwentka Dyplomacji i Stosunków Międzynarodowych w Collegium Civitas w Warszawie. Pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli.

Prowadząca liczne wydarzenia biznesowe, kulturalne, a także sportowe. Kiedyś tancerka i wielokrotna finalistka turniejów tańca towarzyskiego na całym świecie. Jej kariera rozwijała się również w mediach - uczestniczka pięciu edycji kultowego programu Taniec z Gwiazdami, prowadząca poranny program na żywo w Telewizji WP oraz reporterka w programie Dzień Dobry TVN. Ambasadorka Akcji Społecznej „Sama Definiuję Swój Sukces”.
Barbara Kowalczyk
Trener z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Od 2012 roku związana z branżą sprzedażową, gdzie do dnia dzisiejszego pozyskuje i obsługuje klientów. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas prowadzonych szkoleń i warsztatów. Pracowała zarówno jako menedżer wdrożenia nowych pracowników jak i lider doświadczonych handlowców. W czasie swojej kariery w rekrutacji praktykowała aktywne poszukiwanie kandydatów (direct search) w myśl filozofii Candidate Experience (kandydat jako klient): realizowała projekty zarówno rekrutacji zewnętrznych jak i kilkukrotnego budowania własnego zespołu.

Absolwentka zarządzania o specjalności psychologia w biznesie. Ukończyła Szkołę Trenerów, posiada certyfikat Coaching Fundamentals Noble Manhattan Coaching. Specjalizuje się w tematyce sprzedaży i obsługi klienta, budowania relacji w zespole, rekrutacji oraz coachingowego zarządzania pracownikami.
Patrycja Brychcy-Zygiel
Ekspert marketingu, szkoleniowiec i doradca w branży HoReCa

Skutecznie przeszkoliła w 2021 i 2022 ponad 200 hotelarzy i restauratorów w Polsce, ucząc ich jak zarabiać więcej. Jest trenerem efektywnie zwiększającym sprzedaż w branży HoReCa (HOtele REstauracje CAtering). Wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na skutecznej sprzedaży i budowaniu pozytywnych relacji z Gośćmi, w tym guest experience.

Jest zapraszana jako panelistka w imprezach branżowych. Stawia na wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców i budować zaangażowanie wśród Gości. Doradza i dopasowuje szkolenia zarówno dla top managmentu hoteli, dyrektorów i właścicieli obiektów, jak i pracowników działów sprzedaży, marketingu oraz zespołów recepcyjnych.

Dzieli się wiedzą i pokazuje jak skutecznie sprzedawać, przeprowadzając przez szereg case studies, wskazując najbardziej efektywne narzędzia. Jest strategiem biznesowym, który swoje doświadczenie wykorzystuje również w przeprowadzaniu audytów oraz efektywnych kampanii sprzedażowych. Hotelarstwo w jej życiu, to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja.
Wojciech Walla
Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Daniel Pałyga
Trener z zakresu prawa pracy

Absolwent studiów administracyjnych na Uniwersytecie Opolskim oraz studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Były Inspektor Państwowej Inspekcji Pracy. Od 21 lat związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Specjalista z zakresu czasu pracy oraz wynagrodzeń, zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia.

Świadczy usługi szkoleniowe, doradcze i konsultingowe w obszarze zatrudnianie cudzoziemców, systemów i rozkładu czasu pracy, czasu pracy kierowców, mobbingu, dyskryminacji i nierównego traktowania, systemów wynagrodzeń, delegowania pracowników, czy absencji pracowniczych.

Szkolenia prowadził m. in. dla Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Centrum Kultury, ZOO w Warszawie, Elewarr i wielu innych.
Wiktor Balcer
Trener z zakresu wystąpień publicznych, marketingu i PR

Marketing i PR Manager w Cityboard Media, wykładowca w Instytucie Psychologii SWPS w Warszawie. Realizował kampanie dla PGE EJ1, Onetu, Mniejszości Niemieckiej w Polsce, Agencji Rozwoju Przemysłu, Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności. Jako trener szkolił pracowników Tauronu, GDDKiA, Ministerstwa Środowska, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego i Agencji Rozwoju Przemysłu.

Komentator Gazety Wyborczej Opole. Publikował w Polska The Times, Gazecie Finansowej, Nowym Marketingu. Prelegent i moderator na kongresach i seminariach. Współautor 5 książek naukowych z zakresu PR i komunikacji. Ukończył studia magisterskie (socjologia), podyplomowe (PR) i doktoranckie (politologia).
Marcin Łaski
Trener umiejętności interpersonalnych, sprzedażowych i menadżerskich

Doradca biznesowy, konsultant, wykładowca akademicki, coach. Absolwent Marketingu na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany Trener Biznesu Studium Trenerów Europejskiej Grupy Doradczej. Wykładowca akademicki na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz PWSZ w Kaliszu, posiadacz certyfikatu w zakresie wywierania wpływu i perswazji oraz wielu akredytacji PARP w zakresie prowadzenia szkoleń i konsultacji.

W ramach praktyki trenerskiej i doradczej od niemal 15 lat prowadzi szkolenia oraz coachingi dla firm prywatnych i pracowników sektora publicznego tj. ZUS, Poczta Polska, Powiatowe Urzędy Pracy, Urząd Miasta Poznania, Urzędy Marszałkowskie Łódź i Zielona Góra, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Obrony Narodowej, Master Foods Poland, Johnson & Johnson Poland, Nestle Pacific Polska, Lexmark International Polska, Procter & Gamble Poland, ING Nationale Nederlanden.

Przeprowadził ponad 15 tys. godzin dydaktycznych szkoleń w ramach projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Przeszkolił blisko 10 000 pracowników firm o zróżnicowanym profilu organizacyjnym i branżowym; zarówno prywatnych, jak i państwowych.
Grzegorz Iwańczyk
Trener umiejętności sprzedażowych, komunikacji i rozwoju osobistego

Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.

Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.

W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu.
Rafał Łoś
Trener z zakresu optymalizacji procesowej oraz zarządzania produkcją

Absolwent WSB na kierunku: Inżynier Zarządzania Procesami Produkcyjnymi. Od 18 lat związany ze światowym liderem branży automotive. Wprowadza usprawnienia szkoląc z zakresu TPS, KAIZEN, 5S i pochodnych tych działalności.

Wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności dla praktycznego udoskonalania wszelkiego rodzaju procesów w przedsiębiorstwach.

Prowadzi warsztaty podnoszące świadomość kadry zarządzającej jak i szeregowych pracowników. Współpracuje z firmami, które chcą redukować koszty oraz w pełni wykorzystywać potencjał ludzki.
Jan Jakub Cendrowski
Trener z zakresu komunikacji marketingowej, e-commerce i social media

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Nauczyciel akademicki Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu.

Od ponad 15 lat związany z marketingiem internetowym: Dyrektor kreatywny jednej z topowych agencji marketingowych z Wrocławia, prowadzącej projekty marketingowe dla czołowych firm i marek, m. in. Tymbark, Kubuś czy Żabka. Prowadził także projekty marketingowe dla największych sieci handlowych w Polsce – Auchan, Carrefour, Makro, Real, Tesco.

Projektował i wdrażał strategie komunikacji z wykorzystaniem kanałów YouTube, Facebook, Instagram, Twitter. Laureat nagród branżowych oraz autor publikacji z dziedziny marketingu w czasopismach branżowych m. in. Marketer+.

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.