Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy

Opis i cel szkolenia.

Nasze szkolenie zostało stworzone z myślą o managerach oraz osobach, pełniących kierownicze role w firmach, które chcą udoskonalać swoje umiejętności przywódcze i stać się jeszcze bardziej skuteczne w zarządzaniu. W czasie szkolenia trener koncentruje się na kluczowych obszarach takich jak umiejętności przywódcze, komunikacyjne i zarządzanie zespołem, które są niezbędne do osiągania doskonałych wyników.

Dążysz do tego, aby być managerem doskonałym? Nasze szkolenie Ci w tym pomoże! Napisz do nas!

Uczestnicy będą mieli możliwość poznania praktycznych technik i strategii, dzięki którym będą w stanie lepiej budować silne relacje z podwładnymi, skutecznie delegować zadania, a także motywować swój zespół tak, aby osiągać wyznaczone cele organizacji.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób wykorzystywać różne modele przywództwa, aby zidentyfikować swój własny styl zarządzania, a także zwiększyć potencjał swojego zespołu. Dodatkowo skupimy się na rozwijaniu umiejętności przywódczych, do których zaliczyć można podejmowanie strategicznych decyzji, umiejętność wpływania na innych, czy skuteczne negocjacje ze swoimi podwładnymi.

Szkolenie pomoże uczestnikom w uzyskaniu większej pewności siebie i podniesie motywację do rozwoju w kontekście bycia managerem doskonałym.

Nasze atuty.

autorska-metodologia-badania-potrzeb-w-formie-warsztatu-diagnostycznego

Autorska metodologia badania potrzeb w formie warsztatu diagnostycznego

dopasowany-program-i-scenariusz-szkolenia-do-twojego-biznesu

Dopasowany program i scenariusz szkolenia do Twojego biznesu

trening-umiejetnosci-prowadzony-przez-praktykow

Trening umiejętności prowadzony przez praktyków

Dedykowany program i scenariusz szkolenia.

Zależy nam na tym, aby każde nasze szkolenie było jak najlepiej dopasowane do potrzeb klienta. Cele szkolenia powinny być dokładnie sprecyzowane, ponieważ dzięki temu wzrasta jego efektywność i łatwiej zidentyfikować obszary, w których pracownicy potrzebują pomocy. Prezentowany poniżej zakres programowy szkolenia jest tylko przykładowy i może się zmienić w zależności od tego, jakie klient określi potrzeby.

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie jest kierowane do managerów i liderów zespołów na różnych szczeblach hierarchii lub osób dedykowanych do tej roli, np.:

  • Managerowie
  • Liderzy zespołów
  • Brygadziści
  • Kierownicy
  • Właściciele firm

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!

Co możesz zyskać dzięki szkoleniu?

Szkolenie dla managerów niesie za sobą szereg korzyści biznesowych:

  • Nauczysz się skutecznie komunikować z różnymi typami osobowości, dzięki czemu będziesz w stanie lepiej negocjować i rozwiązywać konflikty
  • Dowiesz się, jak efektywnie budować i zarządzać zespołem
  • Będziesz w stanie skutecznie nadawać priorytety zadaniom i dostosować się do zmieniających się warunków
  • Zdobędziesz umiejętność analizowania sytuacji, identyfikowania problemów oraz podejmowania trafnych decyzji

Przykładowy zakres szkolenia.

01
01
Budowanie efektywnego zespołu
  • Korzyści i koszty z budowania zespołów
  • Podstawy efektywnego zespołu:
    – Fachowość
    – Cel
    – Zaangażowanie
    – Odpowiedzialność
  • Sztuka tworzenia zespołów i wyznaczania optymalnych ról zespołowych
  • Najczęstsze zjawiska psychologiczne zachodzące w grupie:
    – Syndrom myślenia grupowego
    – Konformizm
    – Bezkrytyczne podleganie autorytetom
    – Złudzenia w ocenie szans
    – Samospełniające się proroctwa
02
02
Umiejętności konstruktywnego przezwyciężania sytuacji konfliktowych
  • Przyczyny konfliktów interpersonalnych
  • Style i techniki rozwiązywania konfliktów
  • Asertywność w komunikacji
  • Techniki skutecznej komunikacji a konstruktywne rozwiązywanie konfliktów
  • Płaszczyzny powstawania konfliktów
  • Skuteczne działanie w konflikcie – indywidualny wybór strategii działania
  • Rozwiązywanie konfliktów:
    – Analiza własnego sposobu rozwiązywania konfliktów
    – Wpływ stylu rozwiązywania konfliktu na efektywną współpracę
    – Skutki nieefektywnych sposobów rozwiązywania konfliktów na współpracę
    – Partnerskie rozwiązywanie konfliktów
  • Analiza błędów komunikacji i ich wpływ na nieprawidłowy przebieg rozwiązania konfliktu
03
03
Budowanie zaufania i autorytetu
  • Rola lidera zespołu – tworzenie tożsamości zespołu
  • Kształtowanie motywacji w zespole pracowniczym poprzez : wynagradzanie, wprowadzenie nowego pracownika, wyznaczanie celów i standardów pracy, szkolenia, oceny pracownicze
  • Wpływ skutecznego komunikowania na motywację członków zespołu – udzielanie informacji zwrotnej i udzielanie konstruktywnej krytyki
  • Możliwe błędy w ocenie własnej wiedzy i kompetencji: nadmierna pewność siebie i syndrom „wiedziałem, że to się zdarzy”
04
04
Umiejętność delegowania obowiązków w zespole
  • Delegowanie zadań pracownikom
  • Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
  • Ustalanie kolejności zadań prowadzących do celu
  • Elementy blokujące delegowanie zadań
  • Reguły delegowania zadań – 6 reguł skutecznego delegowania zadań
  • Techniki egzekwowania obowiązków i realizacji zadań
  • Monitorowanie i ocena wykonania zadania przez pracowników
05
05
Motywowanie pracowników
  • Co motywuje pracowników?
  • Umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika i umotywowanie jej
  • Osobowość pracownika a motywatory
  • Motywatory pozafinansowe – czyli jak wpływać na motywację pracownika nie korzystając z wynagrodzeń premiowych
  • Metody motywowania a poziom rozwoju zawodowego
06
06
Prowadzenie rozmów z pracownikami jako narzędzie wspierające zarządzanie zespołem i motywację pracowników
  • Zasady konstruktywnej rozmowy z pracownikiem
  • Konstruktywne udzielanie feedbacku – informacji zwrotnej
  • Prowadzenie rozmowy krytycznej
  • Prowadzenie rozmowy motywacyjnej
07
07
Trening symulacyjny przeprowadzenia rozmowy z użyciem kamery
  • Doskonalenie umiejętności aktywnego słuchania
  • Zachowanie postawy asertywnej
  • Umiejętność zadawania pytań
  • Efektywne udzielanie informacji zwrotnych
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej
  • Sztuka wyznaczania i uzgadniania celów
  • Reagowanie na trudne sytuacje (buta, arogancja, rozpacz, rezygnacja, sabotaż, obojętność pracownika, itp.)

Metodologia.

Podczas szkolenia stosujemy różnego rodzaju ćwiczenia, zarówno te indywidualne, jak i zespołowe.

Mogą to być np.:

  • Symulacje rozmów z pracownikami, w których uczestnicy szkolenia muszą udzielić konstruktywnej i korygującej informacji zwrotnej dla członków swojego zespołu
  • Ćwiczenia z zakresu skutecznego delegowania zadań, mając na uwadze zróżnicowane kompetencje pracowników
  • Symulacje prowadzenia asertywnych rozmów z zespołem

Dane organizacyjne.

Liczba uczestników

Do 12 osób.

Miejsce

Szkolenie możemy przeprowadzić zarówno na naszej sali szkoleniowej, jak i w siedzibie Klienta.

Czas trwania

Szkolenie obejmuje od 16 do 24 godzin dydaktycznych (2 lub 3 dni) – ustalane w zależności od potrzeb Klienta.

Nasi trenerzy.

Wojciech Walla

Wojciech Walla - Trener

Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego.

Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.

Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.

 

Grzegorz Rippel

Grzegorz Rippel ILLUSTRO - właściciel

EMBA, przedsiębiorca, trener biznesu, doradca zawodowy i wykładowca akademicki. Od ponad dwudziestu lat związany z branżą szkoleniowo-doradczą. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej ILLUSTRO, zajmującej się szkoleniami, doradztwem personalnym i organizacyjnym. Licencjonowany konsultant Extended DISC.

Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Zrealizował ponad 30 tysięcy godzin szkoleniowych i doradztwa dla grup handlowców i menedżerów.

W swojej pracy łączy praktykę zarządzania i doradztwa biznesowego z pracą ze studentami. Od 2012 r. współpracuje jako wykładowca – praktyk z Uniwersytetem Merito (dawniej Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu i Opolu). Laureat nagrody WSB za najwyższe noty w ocenie kadry dydaktycznej WSB. Jest członkiem Rady Biznesu WSB we Wrocławiu i Opolu. Twórca, wykładowca i opiekun merytoryczny kierunków studiów podyplomowych na Uniwersytecie Merito z Zarządzania Zasobami Ludzkimi.

Wypełnij formularz.


Klienci o naszych szkoleniach.

Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.

Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
56

Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.

Wiesław Pukal
Prezes PROSTER Sp. z o. o.
logo

…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.

Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
pobrane

…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.

Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
Bitmap

…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.

Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.

ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.

Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
protec_logo_szare

W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.

Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
logo (3)

…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.

Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
pobrane (1)

Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.

Pozdrawiamy i gorąco polecamy!

Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.

Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.

Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis

Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.

Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
firm_122866_b143af_small200

…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.

Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
pobrane (4)

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.

Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.

Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.

Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
Elektros-Opole-Wypożyczalnia-Sprzętu-Budowlanego

…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.

Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON

Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.

Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
pobrane (2)

Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!

Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
logo (2)

Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.

Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko

Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.

Zespół pracowników
Hansped, grupa AHT
Osoba do kontaktu
Marek Nowak
Dyrektor ds. organizacji i rozwoju

Może zainteresować Cię także:

kategoria-szkolenia-obsluga-klienta
Szkolenia – Obsługa Klienta
kategoria-szkolenia-rozwoj-osobisty
Szkolenia – rozwój osobisty
kategoria-szkolenia-outdoorowe
Szkolenia Outdoorowe
OPISY STANOWISK PRACY
Opisy stanowisk pracy
OPRACOWANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA
Opracowanie standardów obsługi klienta
kategoria-doradztwo-personalne-analiza-kompetencji
Analiza kompetencji
kategoria-doradztwo-personalne-coaching
Coaching
kategoria-doradztwo-personalne-development-center
Development center
ILLUSTRO bez obróbki_-455
Laboratorium sprzedaży

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.