Każdy przedsiębiorca chce wypromować swoją markę w odpowiedni sposób. Jeżeli potrzebujecie stworzyć długofalową i silną relację z potencjalnymi klientami, z pewnością zainteresuje Was nasze szkolenie. Social media cieszą się gigantyczną wręcz popularnością i świetnie sprawdzą się w każdym biznesie. Naszym zadaniem nie jest jednak tylko i wyłącznie pokazanie funkcjonalności danej platformy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że potrzeby oraz potencjalne drogi do budowania silnej pozycji w mediach społecznościowych mogą być zupełnie inne dla różnych marek. Dlatego właśnie nasze szkolenie dotyczące social media opiera się na praktycznym treningu umiejętności przeprowadzonym przez praktyków, którzy bazują na swoich doświadczeniach oraz wiedzy.
Niezależnie od tego, na jakie szkolenie z social mediów chcemy się zdecydować, część z zasad panujących w mediach społecznościowych jest uniwersalna. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak istotnym aspektem jest spójność przekazu zarówno w krótkim, jak i długim okresie. Dotyczy to praktycznie wszystkiego – od wyboru zdjęć, przez czas publikacji, aż po opisy do postów. Każdy ruch może mieć znaczenie. Wieloletnie badania na temat świadomości marki wśród klientów jasno pokazują, jak istotnym czynnikiem jest właśnie spójność. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Przede wszystkim już na samym początku powinniśmy zastanowić się nad grupą docelową, dla której będziemy tworzyć treści. W ten sposób zdecydowanie łatwiej stworzymy odpowiednią kampanię, która przyniesie nam realne korzyści marketingowe oraz sprzedażowe.
Co jeszcze wyróżnia nasze szkolenie z social media? Bardzo dużo możliwości wykorzystywania praktycznej wiedzy. Analiza case studies pozwala na przeanalizowanie marek działających na podobnych rynkach. Nie skupiamy się tylko i wyłącznie na success stories, ponieważ z błędów także można wyciągnąć ciekawą naukę. Oczywiście wykorzystujemy również dyskusje prowadzone w grupach. Burza mózgów pozwala na wpuszczenie nieco więcej świeżych pomysłów, które wcześniej nawet nie przeszły nam przez myśl. Szkolenie z social media oczywiście przekuwamy na praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy na naszych profilach. Po konsultacji z trenerem wprowadzicie zmiany w swoich profilach, dodatkowo wykorzystując narzędzia oraz aplikacje, które poznaliście w trakcie szkolenia.