Dla naszego Klienta, autoryzowanego dealera, z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, będącego jednym z liderów na rynku, poszukujemy osoby na stanowisko:
Twój zakres obowiązków:
- Kierowanie, organizacja oraz planowanie pracy serwisu mechanicznego
- Motywowanie oraz koordynacja podległych pracowników
- Wprowadzenie i utrzymanie odpowiednich standardów obsługi klienta
- Wdrożenie procesów i procedur wewnętrznych
- Tworzenie i analiza raportów oraz kluczowych wskaźników biznesowych (KPI)
Nasze wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku, bądź minimum 2-letnie w Autoryzowanym Serwisie
- Znajomość standardów obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość budowy samochodu oraz działania serwisu
- Umiejętność efektywnego planowania czasu swojego oraz podległego zespołu
- Dobra znajomość programu Excel
- Znajomość oprogramowania DMS- AutoStacja/ AutoTeam
- Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Znajomość języka niemieckiego
To oferujemy:
- Pracę w prestiżowej firmie u jednego z czołowych dealerów samochodowych na Opolszczyźnie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Atrakcyjny system premiowy
- Możliwość rozwoju i szkolenia swoich kompetencji
Administratorem danych jest ILLUSTRO Doradztwo S.C. z siedzibą w Opole 45-131, Cygana 4.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod linkiem Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.