Lokalizacja:
Opole
Data:
25.04.2022
Trener:
Wojciech Walla
Cena:
Zapisy zakończone
Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia w Twojej firmie?
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
📧 info@illustro.pl
Cele szkolenia.
- Zbudowanie standardów obsługi klienta – telefonicznych i bezpośrednich,
- Zbudowanie katalogu wartości współpracy,
- Wykształcenie postaw pro aktywności w działaniach z klientami,
- Wykształcenie umiejętności nawiązywania bezpośrednich relacjihandlowych,
- Wykształcenie umiejętności negocjowania, obrony cenyw kontekście ofert konkurencji i prezentowania oferty,
- Trening umiejętności przezwyciężania obiekcji Klientów,
- Posługiwanie się tzw. językiem korzyści,
- Nabycie umiejętności zamykania sprzedaży
Forma szkolenia.
Warsztaty mają praktyczny charakter. Realizowane są
z wykorzystaniem nowoczesnych, aktywnych metod edukacyjnych, bazujących na doświadczeniu, wiedzy oraz zaangażowaniu uczestników. Uczestnicy mają okazję przedyskutować swoje osobiste przemyślenia oraz popracować nad wątkami osobiście ich nurtującymi. Trener przedstawia mini-wykłady wprowadzające, ilustrowane prezentacją wyświetlaną przez rzutnik multimedialny i planszami (typu flipchart). Poszczególne problemy omawiane są w trakcie dyskusji kierowanej na bazie case studies, praktycznych ćwiczeń grupowych oraz indywidualnych, symulacji realnych sytuacji, a także odgrywania scenek pod superwizją prowadzącego i innych uczestników. W trakcie warsztatów mogą być używane: kamera video, a także metody diagnostyczne (testy i kwestionariusze psychologiczne) itp.
Uczestnicy otrzymują na własność komplet materiałów, które są opracowane w taki sposób, aby mogą im również służyć po warsztatach do samokształcenia. Na zakończenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat poświadczający uczestnictwo w warsztacie sprzedażowym.
Grupa docelowa.
Szkolenie ma charakter otwarty – każdy może wziąć w nim udział.
Liczba uczestników: do 10 osób
Liczba godzin szkolenia: 8h lekcyjnych (9:00 – 15:00)
Certyfikaty.
Uczestnicy otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia:
“Nowoczesne techniki sprzedaży – mechanizmy wywierania wpływu
i perswazji” wraz z wymienionym pełnym programem.
Program szkolenia.
1. Uwarunkowania obsługi klienta w sprzedaży
- Rola sprzedawcy w procesie obsługi klienta jako reprezentanta firmy (znaczenie słów, wyglądu i zachowania w budowaniu wizerunku osobistego sprzedawcy firmy)
- Firma miejscem pracy – wizerunek firmy w konfrontacji z konkurencją: w czym jesteśmy lepsi od innych i jak to przekazać klientom?
- Specyficzne uwarunkowania sprzedaży w sektorze handlu (wpływ sezonowości i związane z tym zadania i cele handlowców w punktach sprzedaży)
- Czynniki wpływające na decyzje zakupowe klientów – analiza „dlaczego klienci kupują?”, „Co możemy zrobić, żeby kupowali nasze produkty i usługi?”
2. Techniki zwiększania sprzedaży z wykorzystaniem komunikacji interpersonalnej
- Analiza typologii osobowości klienta jako klucz do zwiększania sprzedaży
- Stosowanie reguł wpływu społecznego – Zasady wg Roberta Cialdiniego
– Wzajemność
– Zaangażowanie i konsekwencja
– Ograniczona dostępność
– Dowód słuszności
– Autorytet
– Lubienie i sympatia - Techniki relatywizowania ceny
3. Rozmowa handlowa bezpośrednia face to face
- Otwarcie rozmowy handlowej – czynniki wpływające na sukces procesu sprzedaży
- Badanie potrzeb klienta – zadawanie pytań kluczem dobrej rozmowy handlowej (m.in. pytania otwarte, pytania zamknięte, pytania sugerujące jako elementy prowadzenia procesu badania potrzeb klienta)
– Sposoby zadawania pytań i możliwość ich zastosowania w zależności od typologii klienta,
– Rodzaje pytań i ich zastosowanie w zależności od etapu sprzedaży,
– Korzyści z pytań: dla klienta, dla sprzedawcy,
– Parafraza jako metoda eliminacji nieporozumień i precyzyjnego rozpoznania potrzeb klienta,
– Wykorzystanie krótkich komunikatów werbalnych dla podtrzymania uwagi klienta,
– Stymulowanie rozmowy poprzez komunikaty niewerbalne, - Aktywne słuchanie – trening – jako kluczowa kwestia w badaniu potrzeb Klienta
- Prezentacja oferty i rozwiązań dostosowanych do Klienta – trening stosowania języka korzyści w sprzedaży z zastosowaniem treningu z kamerą
– Techniki wzbudzania zainteresowania,
– Model AIDA,
– Model Trójkąt Bermudzki,
– Komunikacja: Cecha-Zaleta-Korzyść,
– Język korzyści a język metaprogramów,
– Metody aktywnego kierowania uwagą klienta i celowe nadawanie znaczenia,
– Eliminowanie zwrotów obniżających wartość wypowiedzi - Obiekcje jako sygnał zakupowy
– Radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta,
– Techniki postępowania z zastrzeżeniami klientów,
– Skuteczne odpowiedzi na typowe zastrzeżenia klientów,
– Radzenie sobie z krytyką, obiekcjami oraz reklamacjami - Zamykanie procesu sprzedaży – najczęstsze sposoby zamykania i kontraktowania ustaleń
- Reklamacja i zastrzeżenia jako szansa na długotrwałe relacje
- Serwis posprzedażowy jako element budowania długotrwałych relacji i przewagi nad konkurencją
4. Rozmowa handlowa w kontakcie zdalnym
- Podział rozmów zdalnych przy wykorzystaniu telefonów, platform komunikacyjnych (Zoom, Teams)
- Otwarcie rozmowy
– Znaczenie pierwszego wrażenia – jak je zrobić w rozmowie bez kontaktu bezpośredniego,
– Techniki nawiązania kontaktu z klientem – jak okazać zainteresowanie bez nachalności,
– Zachowania sprzedawcy w rozmowie zdalnej budujące zaufanie klienta - Ustalenie celu rozmowy – prezentacja oferty, umówienie spotkania, zaproszenie do wizyty – optymalne schematy działania
- Aktywne słuchanie w rozmowie zdalnej – jako kluczowa kwestia w badaniu potrzeb klienta
- Prezentacja propozycji językiem korzyści
- Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń ze strony rozmówcy
- Kontraktowanie ustaleń
- Procedury kończenia rozmów zdalnych
5. Rozpoznawanie manipulacji negocjacyjnych i kontrmanipulacji
- Manipulacje samooceną
- Manipulacje emocjami
- Manipulacje czasem
- Rozpoznawanie manipulacji i chwytów socjotechnicznych stosowanych przez kontrahentów w tym kontrmanipulacji
- Zasady przeciwstawiania się manipulacjom
Trener.
Wojciech Walla
Trener z jedenastoletnim doświadczeniem biznesowym na stanowiskach: począwszy od Doradcy Klienta, Managera aż do Trenera wewnętrznego i Coacha. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego – Wydział Nauk Społecznych (2004r.). Karierę rozpoczynał w służbach sprzedażowych, gdzie przeszedł cykle szkoleń m.in. z technik wywierania wpływu, asertywności w relacjach z innymi, manipulacji i perswazji. W 2005 roku został Regionalnym Dyrektorem Sprzedaży – zarządzał zespołami sprzedażowymi w sieci ŻAGIEL SA, będąc odpowiedzialnym za realizację wyników sprzedażowych oraz rozwój szkoleniowy swoich pracowników.
Ukończył szkołę Trenerów Wewnętrznych w firmie OSH Kontrakt oraz szkołę trenerów biznesu firmy MODERATOR we Wrocławiu. W 2007 roku został Trenerem Wewnętrznym grupy ŻAGIEL SA i był odpowiedzialny za określanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie programów oraz realizację szkoleń wraz z ewaluacjami. Od 2012 roku współpracuje z firmą Illustro realizując szkolenia dla naszych klientów.
Wojciech zrealizował ponad 10 000 godz. szkoleniowych, z czego wiele w tematyce związanej z perswazją, asertywnością, wywieraniem wpływu, mową ciała, autoprezentacją i budowaniem wizerunku przełożonego jako elementami będącymi kluczowymi kompetencjami przełożonego. Warsztaty te zrealizował m.in. dla ŻAGIEL SA, MEDIA EXPERT. Zrealizował także sesje doradcze – coachingowe z zakresu kompetencji kierowniczych (w tym perswazja i wywieranie wpływu) dla UNILEVER (77 godz.) i Bieszczadzkie Forum Europejskie (66 godz.).
Opinie naszych Klientów.
Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.
Współpraca z firmą ILLUSTRO przyniosła wiele korzystnych zmian w prowadzonej przez nas polityce HR oraz rozwoju kompetencji pracowników, dlatego też bardzo polecamy firmę ILLUSTRO jako solidnego partnera w biznesie.
…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.
…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.
…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.
ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.
W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.
…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.
Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.
Pozdrawiamy i gorąco polecamy!
Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.
Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.
…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.
Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.
…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.
Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.
Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!
Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.
Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.
Podsumowanie.
Nowoczesne Techniki Sprzedaży – mechanizmy wywierania wpływu i perswazji (zapisy zakończone)
(warsztat praktyczny)
Lokalizacja:
Opole
Data:
25.04.2022
Trener:
Wojciech Walla
Cena:
Zapisy zakończone
Najczęściej zadawane pytania.
Jak zgłosić chęć udziału w tym szkoleniu?
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, który znajduje się powyżej.
Gdzie odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się w siedzibie firmy ILLUSTRO, w Opolu na ul. Cygana 4
Kiedy i w jakich godzinach odbędzie się szkolenie?
Szkolenie odbędzie się dnia 25 kwietnia 2022r. w godzinach 9:00 – 15:00
Czy po szkoleniu otrzymam certyfikat?
Tak, po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.
Czy po szkoleniu otrzymam materiały szkoleniowe?
Tak, po szkoleniu każdy z uczestników otrzyma materiały szkoleniowe na adres email, który został podany w formularzu rejestracyjnym.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- Handlowcy
- Przedstawiciele handlowi
- Sprzedawcy
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Menedżerowie sprzedaży
- Pracownicy obsługi klienta
- Osoby zajmujące się sprzedażą na wszystkich szczeblach zarządzania
Gdzie znajdują się dane potrzebne do dokonania wpłaty za szkolenie?
Po wypełnieniu i przesłaniu formularza, otrzymasz informację z danymi do zapłaty na adres email podany w formularzu.
Czy organizujecie również szkolenia zamknięte dot. innych tematów?
Oczywiście, zachęcamy do zapoznania się z ofertą na naszej stronie lub do kontaktu z nami w celu uzgodnienia tematyki oraz terminu preferowanego przez Państwa szkolenia zamkniętego.
Jesteś zainteresowany organizacją takiego szkolenia w Twojej firmie?
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy indywidualną ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.