Sprzedaż on-line w czasach #ZostańwDomu

Cel szkolenia

  • Poznanie możliwości, aby szybko dokonać trwałych, pozytywnych zmian w sposobie funkcjonowania i zarządzaniu biznesem.
  • Zaprezentowanie możliwości, narzędzi i rozwiązań służących integracji i optymalizacji procesów biznesowych, także w warunkach pracy zdalnej.
  • Ułatwienie cyfrowej transformacji firmy, by lepiej nią zarządzać, a dzięki tym zmianom pozyskać zupełnie nowych klientów

Program szkolenia

  1. Jak sprzedawać produkty i usługi w dobie #zostańwdomu
    Podstawy marketingu B2B w Internecie.
  • Role potencjalnych klientów w procesie zakupowym B2B – jak znaleźć Klienta w Internecie?
  • Jak przenosić tradycyjne potykacze do Internetu? – Wybór kanałów ze względu na grupy docelowe. Najnowsze narzędzia i trendy. 
  • Facebook jako narzędzie biznesowe. Promowanie Fanpage i postów – narzędzia bezpłatne i płatne. Podstawy Facebook Ads. Dostępne formaty reklamowe – charakterystyka. Jak dobrać właściwy format reklamowy do celów kampanii? Jak stworzyć kampanię reklamową.
  • Jak rozpędzić sprzedać? Grupy tematyczne. Tworzenie i promowanie wydarzeń.
  • LinkedIn jako narzędzie biznesowe. Budowanie wizerunku, promowanie działań.
  • Skuteczne narzędzia social media do tworzenia grafik, generowania i planowania treści w social media. Strony internetowe, na których warto szukać bezpłatnych zdjęć.
  • Monitoring działań w social media. Narzędzia darmowe i płatne.
  • Czy każdy może pracować zdalnie? Przenoszenie sprzedaży usług do Internetu. Webinary. Webcasty. White papers. Tworzenie i dystrybucja  treści w Internecie w kontekście różnorodnych grup docelowych. 
  • Kreatywne sposoby promocji w Internecie i social media. Przykłady dobrych praktyk i najnowsze trendy.

2. Co zrobić, aby Home Office było bardziej Office, niż Home
Zarządzenie firmą  4.0

  • Darmowe narzędzia zarządzania  komunikacją zdalną oraz czasem i wydajnością pracowników pracujących zdalnie.
  • Omówienie funkcjonalności wiodących komunikatorów biznesowych (m.in. Slack, Discord).
  • Omówienie funkcjonalności narzędzi Google Docs.
  • Omówienie narzędzi ułatwiających koordynację i prowadzenie projektów biznesowych (m.in. Trello, Asana, Jira).
  • Narzędzia planowania obecności pracowników i kontroli czasu pracy online (m.in. Calamari).
  • Integracja narzędzi różnego typu.

*Wymagania sprzętowe dostępne są TUTAJ.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu ze Wsparciem Technicznym.

  • CZAS SZKOLENIA

    30.03.2020 | godz. 11.00 – 12.30
    31.03.2020 | godz. 11.00 – 12.30

  • Trener

    Jakub Cendrowski

  • Cena

    299 zł / osoba + VAT

Wsparcie techniczne

Agnieszka Rył


agnieszka.ryl@illustro.pl
tel. kom. 577 054 949
tel. 77 44 28 554