Dla naszego Klienta, firmy będącej generalnym wykonawcą, posiadającym ugruntowaną pozycję na rynku, specjalizującej się w projektowaniu i budowaniu oczyszczalny ścieków, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Opole
Zakres obowiązków:
- Kierowanie, koordynacja i nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, sieci oraz instalacji technologicznych zgodnie z dokumentacją techniczną i pozwoleniami na budowę
- Przygotowanie zapytań ofertowych i udział w kontraktowaniu podwykonawców
- Nadzór i koordynacja prac podwykonawców branżowych
- Prowadzenie dokumentacji budowy oraz sporządzanie dokumentacji powykonawczej
- Rozliczanie podwykonawców oraz przygotowanie dokumentów do rozliczeń miesięcznych kosztów budowy
- Kontrola i sprawdzanie jakości wykonanych robót – odbiory częściowe robót i udział w odbiorach technicznych
Wymagania:
- Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Znajomość MS Office i AutoCAD
- Dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie przy realizacji obiektów przemysłowych
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie przy budowie / modernizacji oczyszczalni ścieków
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w firmie będącej liderem w branży
- Umowa o pracę, czas realizacji inwestycji – 2 lata, możliwość późniejszego przedłużenia współpracy
Administratorem danych jest ILLUSTRO Doradztwo S.C. z siedzibą w Opole 45-131, Cygana 4.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod linkiem Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.