Rekrutujemy specjalistów
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Wszędzie
Search in posts
Search in pages
Sklep
Szkolenia
Doradztwo personalne
Oferty pracy
Ogłoszenie archiwalneSzukasz pracy? Zobacz nasze wszystkie aktualne ofertySprawdź aktualne oferty pracy

Dla naszego klienta, jednej z najbardziej innowacyjnych niemieckich firm w dziedzinie technologii silników, poszukujemy osób, które wesprą oddziały w
Bawarii, Badenii Wirtembergii, Saksonii i Turyngii, na stanowisku:

Administrator IT

Miejsce pracy: Nürnberg

Twoje obowiązki:

  • opieka techniczna nad systemem klasy ERP oraz oprogramowaniem wspierającym biznes
  • udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników
  • współpraca z innymi biurami oraz firmami zewnętrznymi w ramach prowadzonych projektów i wdrożeń oprogramowania
  • diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury IT
  • utrzymanie i administracja urządzeniami w sieci lokalnej 
  • konserwacja serwerów, komputerów stacjonarnych i urządzeń przenośnych
  • zarządzanie kontami użytkowników, prawami dostępu i usługami katalogowymi
  • prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem i serwisowaniem systemu informatycznego

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe o profilu informatycznym
  • wiedza z zakresu systemów operacyjnych Microsoft począwszy od systemu Windows 7
  • bardzo dobra znajomość MS-Office (Word, Excel, Power-Point)  
  • wiedza poparta praktycznymi umiejętnościami z obszaru wirtualizacji i bezpieczeństwa danych 
  • umiejętność szybkiego diagnozowania usterek
  • samodzielność w działaniu, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy
  • duże zaangażowanie i umiejętność współpracy z użytkownikami
  • znajomość języka niemieckiego na pozimowe min. B1

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (3 180 € – 4 580 € brutto) plus świadczenia socjalne (m. in. dodatek urlopowy, dodatki za dni wolne od pracy)
  • zatrudnienie na niemieckich warunkach (bezpośrednio u pracodawcy)
  • pakiet benefitów pozapłacowych
  • work-life balance – elastyczne godziny pracy oraz 30 dni urlopu
  • praca w międzynarodowym zespole
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań wspierających procesy biznesowe
  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji, spokojnym mieście na północy Bawarii

Administratorem danych jest ILLUSTRO Doradztwo S.C. z siedzibą w Opole 45-131, Cygana 4.
Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajduje się pod linkiem Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Dane oferty
Administrator IT
Osoba do kontaktu
Sandra Samsel
Konsultant ds. rekrutacji i szkoleń

Zapisz się na newsletter!

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Illustro Doradztwo s.c. Grzegorz Rippel & Anna Marcichowska-Kotas i zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.