TECHNIKI SPRZEDAŻY

Informacje o szkoleniu
Data: 23/06/2016-24/06/2016
Ilość dni: 2
Cena netto [osoba]: 550 zł netto / osobę
Miasto: Opole, ILLUSTRO, ul. Cygana 4


Zapewniamy:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat po ukończonym szkoleniu
  • Lunch wraz z przerwą kawową

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji sprzedawców, ze szczególnym uwzględnieniem etapu badania i kreowania potrzeb klienta oraz zamykania sprzedaży i finalizacji kontraktu.

Cel zostanie osiągnięty poprzez intensywny trening w procesie symulowanych scenek
i wsparciu innych metod szkoleniowych takich jak:

  • odgrywanie ról,
  • burza mózgów,
  • obserwacja,
  • ćwiczenia grupowe i indywidualne,
  • analiza doświadczeń uczestników,
  • gry symulacyjne,
  • prezentacje.

Program szkolenia:

  1. Budowanie wiarygodności i zaufania klientów
  • Zasady budowania wrażenia wiarygodnego i kompetentnego konsultanta/handlowca.
  • Nawiązywanie kontaktu z kupującym
  • Techniki tworzenia pozytywnej atmosfery z klientami
  • Reguły budowania wiarygodności – tworzenie u klienta gotowość do uznawania tego, co mówimy, za prawdę
  • Techniki znajdowania punktów wspólnych
  • Techniki ułatwiające zdobywanie i utrzymywanie sympatii klientów
  1. Kreowanie potrzeb klienta
  • Rozpoznanie oczekiwań konkretnego klienta – działania ułatwiające zrozumienie tego czym kieruje się klient
  • Zasady zadawania pytań handlowych
  • Podział i klasyfikacja pytań handlowych
  • Techniki rozpoznawania potrzeb klientów
  • Reguły postępowania z różnymi typami osobowości klientów
  • Zasady uświadomienie klientowi jego potrzeb – najważniejszych z punktu widzenia sprzedawcy.
  • Model czterech obszarów analizy potrzeb
    w praktyce sprzedażowej.
  • Badanie obecnej sytuacji Klienta.
  • Ustalanie celów i priorytetów Klienta.
  • Definiowanie obecnych i przyszłych problemów – potrzeb Klienta.
  1. Zamykanie sprzedaży

  • Procedury przezwyciężania obiekcji
  • Próba finalizacji – techniki
  • Techniki zamykania sprzedaży
  • Techniki zamknięcia sprzedaży w sytuacjach trudnych

Trener prowadzący:

WOJCIECH WALLA – Trener i praktyk sprzedaży z dwunastoletnim doświadczeniem biznesowym na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Atutem jest jego ośmioletnie doświadczenie w realizacji projektów szkoleniowych dla zewnętrznych klientów biznesowych z różnych branż.

Certyfikowany coach – Noble Manhattan Coaching – Practitioner Coach Diploma.

Certyfikowany trener – Szkoła Trenerów Moderator

Prowadzi szkolenia w zakresie:

  • umiejętności sprzedażowych (techniki sprzedaży, obsługa klienta, negocjacje handlowe, techniki perswazji w sprzedaży, obrona ceny, telemarketing),

  • miękkich umiejętności menedżerskich (motywowanie i rozwijanie Pracowników, delegowanie zadań i odpowiedzialności; egzekwowanie realizacji celów i ustaleń; budowanie, motywowanie i rozwijanie zespołów; prowadzenie zebrań i spotkań zespołowych; przywództwo i zarządzanie zespołem w zmianie, systemy ocen pracowniczych),

  • umiejętności osobistych (zarządzanie efektywnością osobistą, samoorganizacja, asertywność, autoprezentacja),

  • fundraisingu,

  • społecznej odpowiedzialności biznesu.

W ramach przeprowadzonych warsztatów sprzedażowych oraz sesji doradczych zrealizował ponad 9000 godzin zajęć.