KOMUNIKACJA I WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

Informacje o szkoleniu
Data: 20/07/2016-21/07/2016
Ilość dni: 2
Cena netto [osoba]: 550 zł netto / osobę
Miasto: Opole, ILLUSTRO, ul. Cygana 4


Zapewniamy:

  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat po ukończonym szkoleniu
  • Lunch wraz z przerwą kawową

Cel szkolenia:

  • zwiększenie skuteczności i elastyczności komunikacyjnej ukierunkowanej na osiąganie porozumienia w zespole osiągając przy tym zamierzone cele, optymalne pod względem korzyści dla firmy;

  • wypracowanie umiejętności współpracy w zespole opartej na efektywnej komunikacji i zrozumieniu jakości oraz znaczenia pracy zespołowej.

Program szkolenia:

  1. Techniki komunikacji – werbalnej i niewerbalnej
  2. Skuteczna komunikacja jako podstawa współpracy w zespole
  3. Błędy w komunikacji oraz ich wpływ na pracę zespołu
  4. Mowa ciała
  5. Organizacja czasu pracy zespołu
  6. Czynniki obniżające efektywność komunikacji w zespole
  7. Zaufanie w zespole jako podstawa efektywnej współpracy
  8. Efekt synergii w pracy zespołowej
  9. Czynniki wpływające na efektywność współpracy zespołu
  10. Rola przywódcy w zespole
  11. Powstawanie konfliktów w zespole
  12. Rozwiązywanie konfliktów w zespole

Trener prowadzący:

GRZEGORZ RIPPEL –właściciel firmy szkoleniowo-doradczej ILLUSTRO. Socjolog, trener, coach, doradca zawodowy. Absolwent (2000r.) Uniwersytetu Opolskiego- kierunek Nauki Społeczne ze specjalizacją socjologia organizacji i zarządzania. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania i marketingu (Politechnika Opolska, 2001 r.), studia podyplomowe z coachingu (WSB Wrocław, 2010 r.), studia podyplomowe z doradztwa zawodowego (Wyższa Szkoła im. Jańskiego w Opolu, 2010).Obecnie w trakcie akredytacji ICF- międzynarodowej organizacji zrzeszającej coachów.

W latach 2002-2016 przeprowadził ponad 9 tys. godzin szkoleniowych. Tematyka prowadzonych szkoleń obejmuje kompetencje menadżerskie i sprzedażowe (techniki sprzedaży, obsługa klienta, obsługa trudnego klienta, obsługa telefoniczna klienta, zarządzanie zmianą, zarządzanie sobą w czasie, motywowanie pozafinansowe, współpraca i komunikacja w zespole, zarządzanie konfliktami, komunikacja interpersonalna, adaptacja nowych pracowników, budowanie i przewodzenie zespołom).

Autor i współautor wdrożonych programów konsultingowych dla kilkunastu firm m.in.: analiz potrzeb szkoleniowych, sesji coachingowych dla menadżerów średniego i wyższego szczebla. Prowadził projekty typu mystery shopping (m.in. dla lidera branży motoryzacyjnej na Śląsku) oraz projekty rekrutacji i selekcji personelu na stanowiska menadżerskie.

Prowadził zajęcia w Wyższej Szkole Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach i Uniwersytecie Opolskim. Obecnie współpracuje z Wyższą Szkoła Bankową Wydział Zamiejscowy w Opolu, prowadząc zajęcia na menedżerskich studiach podyplomowych, m.in. treningi kierownicze – zajęcia obejmujące swoim zakresem podejmowanie decyzji w warunkach ryzyka. Autor kilkunastu recenzowanych i opublikowanych artykułów m.in. zarządzania zasobami ludzkimi, marketingu i public relations.