Indywidualny Plan Rozwoju Handlowca(IPRH) to innowacyjna usługa doradcza dla Handlowców, która wykracza poza tradycyjne szkolenia sprzedażowe. Skierowana jest do handlowców, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje sprzedażowe i osiągać lepsze wyniki w pracy. Zakres szkolenia można dopasować zarówno do początkujących handlowców, jak i doświadczonych specjalistów, którzy chcą udoskonalić swoje umiejętności negocjacyjne, budowanie relacji z klientami czy techniki zamykania sprzedaży.
Poprzez zastosowanie takiego rozwiązania praca doradcza jest dostosowana do rzeczywistych potrzeb Handlowców i jest oparta na lukach kompetencyjnych, które wymagają rozwoju. Indywidualne podejście pozwoli na uwzględnienie mocnych stron oraz wskazanie obszarów, które wymagają poprawy.
Główne cele usługi to zwiększenie efektywności sprzedaży oraz rozwój umiejętności negocjacyjnych.
Dlaczego IPRH jest bardziej skuteczny od zwykłego szkolenia sprzedażowego?
Dlaczego warto korzystać z naszych usług?
Wdrożenie IPRH powoduje, że efekty pracy doradczej są szybciej widoczne i bardziej trwałe. Nasze doświadczenia pokazują, że skuteczny plan rozwoju Handlowca oparty jest na rzetelnej, psychometrycznej diagnozie i dopiero ona wskazuje nam trafnie kierunki rozwoju.
1. Diagnoza kompetencji i potencjału przy użyciu FinxS Sales Assessment
Cel:
Feedback z raportu FinxS® Sales Assessment
Diagnoza kompetencji potencjału osobistego
Wskazanie naturalnego stylu zachowania, stylu komunikacji i budowania relacji hnadlowych, potencjału rozwojowego w całym procesie sprzedaży, mocnych stron, potencjalnych obszarów zmiany
Określenie kierunków i planu rozwoju osobistego
Szczegóły:
Rozwiązanie przez pracownika testu (test w formie online, zajmuje ok. 15 minut)
Omówienie wyniku z trenerem sprzedaży (wywiad)
2. Cykl indywidualnych szkoleń (5-7 sesji)
Cel:
Doskonalenie umiejętności i rozwoju osobistego w wybranych obszarach (na podstawie wywiadu i raportu FinxS®)
Budowanie pewności siebie lub doskonalenie zachowań poprzez symulacje rozmowy handlowej
Praca nad ukształtowaniem optymalnego stylu pracy handlowej
Metoda pracy:
Każda sesja jest oparta na zebranych wcześniej case studies / obszarach rozwoju
Po każdej sesji trener wyznacza dla uczestnika zadanie (action plan)
Uczestnik na początku sesji (z wyjątkiem pierwszej) prezentuje rezultaty/wnioski wdrażanych action planów
Przykładowe obszary doskonalenia:
Prospecting
Zasady i modele budowania relacji
Komunikacja językiem korzyści
Budowanie potrzeb – potrzeby deklarowane i ukryte
Reagowanie na obiekcje i zastrzeżenia
Techniki zwiększania sprzedaży
Do-sprzedaż
Psychologia klienta i sztuka perswazji
Negocjacje
Zamykanie sprzedaży
Obsługa posprzedażowa
3. Action plan – wdrażanie
Cel:
Doskonalenie umiejętności w realiach codziennych wyzwań i obowiązków
Opis:
Ćwiczenie praktycznych umiejętności w codziennej pracy na bazie opracowanych zadań podczas indywidualnych sesji
Uczestnik przygotowuje na każdą sesję wnioski we wdrożonych action planach
Jakie korzyści wynikają z usługi Indywidualnego Planu Rozwoju Handlowca?
Rozwiniesz kluczowe umiejętności sprzedażowe, takie jak negocjacje, budowanie relacji z klientami oraz techniki zamykania sprzedaży
Będziesz efektywniej zarządzać swoim portfelem klientów, co przełoży się na wzrost wyników sprzedażowych
Dowiesz się, jak skuteczniej motywować i angażować swoich klientów do zakupu
Rozwiniesz umiejętności w zakresie adaptacji do zmian rynkowych i dostosowywania strategii sprzedaży
Udoskonalisz myślenie analityczne i planowanie sprzedaży, co pomoże Ci lepiej przewidywać potrzeby klientów i planować działania sprzedażowe
Rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne, takie jak perswazja, aktywne słuchanie i efektywna komunikacja z klientami
Nasi eksperci.
Wojciech Walla Trener umiejętności sprzedażowych, kompetencji menadżerskich i rozwoju osobistego
Posiada 18-letnie doświadczenie biznesowe na stanowiskach Doradcy, Managera, Trenera wewnętrznego i Coacha zespołów sprzedaży. Od 12 lat realizuje projekty szkoleniowe, w ramach których przeprowadził ponad 10 000 godzin warsztatów sprzedażowych i sesji doradczych.
Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching, IMF Effectiveness wydanym przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt i Moderator, jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Poprowadził szkolenia m. in. dla Komisji Europejskiej, Ministerstwa Sprawiedliwości, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust i wielu innych. Realizował projekty dla Państwowej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu oraz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
Tomasz Tworek Trener biznesu, manager sprzedaży i obsługi klienta
Od 2012 roku specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i złożonych projektów rozwojowych z obszaru szeroko rozumianych kompetencji miękkich. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu zespołami wielokanałowej, posprzedażowej obsługi klienta. Od 2006 roku związany z branżą telemarketingu i contact center, pracując jako konsultant/doradca klienta, trener, kierownik projektów i dyrektor sprzedaży.
Jako manager, lider zespołów oraz trener zdobył doświadczenie, które pozwala mu na głębsze rozumienie zagadnień z obszaru doświadczeń klienta, procesu sprzedaży oraz kompetencji osobistych. Dzięki temu na prowadzonych przez niego szkoleniach wspiera się nie tylko wiedzą akademicką lecz także praktycznym doświadczeniem ze świata biznesu.
Miał przyjemność szkolić dla takich firm jak: Tauron, PGNiG, PGE, EWE Polska, GEN Gaz Energia, Oriflame, Ryłko, LS Airport Services, Veolia, Katowickie Wodociągi.
Przeprowadził około 4000 godzin szkoleń i treningów indywidualnych.
Grzegorz Iwańczyk Trener, coach, przedsiębiorca
Posiada ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń. Na salach szkoleniowych jako trener spędził już ponad 6000 godzin. Dzieli się wiedzą wyłącznie z tych obszarów, które są jego pasją i dźwignią osobistego rozwoju. Swoją wiarygodność buduje przede wszystkim poprzez praktykowanie we własnym życiu tego, o czym mówi i co prezentuje podczas warsztatów. Bezwzględnie dopasowuje swój przekaz do odbiorcy, by odpowiedzieć jak najlepiej na jego oczekiwania. Stawia na praktyczność przekazywanej wiedzy oraz prezentowanych narzędzi. Szkoli z m. in. takich obszarów jak: komunikacja, sprzedaż, leadership, typologia osobowości DISC, zarządzanie stresem i sobą w czasie.
Do dziś przepracował już ponad 1200 godzin w ramach sesji indywidualnych. Od 2017 roku jako coach wspiera skutecznie ludzi z różnych grup zawodowych. Pracował m. in. z właścicielami firm, menadżerami wysokiego oraz średniego szczebla, przedstawicielami handlowymi, prawnikami, sportowcami, studentami, aktorami, a także reżyserem teatralnym.
W ramach własnej ścieżki edukacyjnej ukończył studia magisterskie na SGH oraz podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. Przepracował kilkanaście lat w dużych korporacjach, obejmując m. in. stanowisko pracownika back office, trenera oraz menadżera średniego szczebla. Od kilku lat z powodzeniem prowadzi własny biznes w obszarze szkoleń, coachingu i mentoringu. Jest autorem książki: „ZDALNIE STEROWANI – Jak sprawić, by rozwój osobisty przynosił realne zmiany w Twoim życiu?”.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie menedżerskie w zakresie budowania wysoko wydajnych zespołów, prowadzenia projektów obsługowo – sprzedażowych oraz podnoszenia jakości w oparciu o customer experience.
Wypełnij formularz.
Klienci o naszych usługach.
Dzisiaj nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na współpracę z firmą ILLUSTRO i mogę ich wyłącznie wszystkim gorąco polecać.
Piotr Glinka
Prezes Zarządu Turck Polska Sp. z o. o.
…przeprowadzone przez nich szkolenia, to nie sztampowe podejście i wykładanie wiedzy przez 8 godz., tak jak to robiły poprzednie firmy. Szkolenia z ILLUSTRO, to dobrze zainwestowane pieniądze.
Bronisław Górecki
Właściciel Hurtowni Motoryzacyjnej FHU "Górecki"
…to firma, która rozumie indywidualne potrzeby klienta i przeprowadzili bardzo dobre rozpoznanie specyfiki działania firmy i pojawiających się problemów. Było to dla nas bardzo ważne, aby szkolenie było dedykowane wyłącznie dla nas.
Justyna Doleżych
Dyrektor Administracji i Finansów, ATO Sp. z o. o. Sp. k.
…po raz kolejny owocna współpraca utwierdziła nas w przekonaniu, że ILLUSTRO to partner godny polecenia.
Ewelina Suchan
Prokurent Spółki Covebo Work Office Sp. z o.o.
ILLUSTRO to duża świadomość i entuzjazm. Zapewniają wyjątkowe i indywidualizowane podejście. Potrafią słuchać i wypełniać potrzeby klienta. Szkolenia to ich pasja, a profesjonalizm w działaniu odczuwa się na każdym etapie współpracy.
Tomasz Graca
Pełnomocnik Zarządu Protec Sp. z o.o.
W biznesie potrzebuję partnerów, którzy działają szybko i skutecznie. ILLUSTRO jak najbardziej spełnia te standardy. Polecam ich w rekrutacji pracowników i szkoleniach.
Andrzej Szindzielorz
Właściciel firmy Fadome
…jesteśmy przekonani, że usługi świadczone przez firmę ILLUSTRO spełniają najwyższe standardy obowiązujące na nowoczesnym rynku szkoleniowym.
Mariusz Czupała
Pełnomocnik Spółki E&A Sp. z o. o.
Takie zajęcia pamięta się na długo. Ogromna dawka informacji przekazana w niezwykle rzetelny i przystępny sposób. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem technik jakich stosują trenerzy ILLUSTRO trafiając do swoich słuchaczy.
Pozdrawiamy i gorąco polecamy!
Małgorzata Dadura
Office Manager w firmie EU People Polska Sp. z o. o.
Jak najbardziej polecamy firmę ILLUSTRO jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie.
Marek Staruszkiewicz
Właściciel firmy Czemar - Serwis
Firma ILLUSTRO wniosła do naszej organizacji nowoczesne spojrzenie na doskonalenie pracowników.
Barbara Krząstek
Dyrektor Personalny, Agro-As Sp. j.
…inspirują do poświęcania czasu do pracy nad samym sobą nie tylko w czasie ich trwania, ale także na co dzień, podczas wykonywania obowiązków w pracy i w domu.
Piotr Sikora
Prezes Zarządu Sundoor Sp. z o. o. Sp. k.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wykonanych działań przez ILLUSTRO, przede wszystkim dlatego, że wykonane usługi są w praktyce wykorzystywane w naszej firmie.
Patryk Kawala
Prezes Contact Center One Sp. z o. o.
Wysokiej jakości usługa została wykonana z należytą starannością, a współpraca przebiegła nad wyraz sprawnie. Rekomendujemy firmę ILLUSTRO jako solidnego i profesjonalnego wykonawcę usług i partnera współpracy.
Krzysztof Jaśko
właściciel firmy ELEKTROS
…konsultanci z ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo pomogli nam rozwiązać wiele trudnych problemów. Indywidualne podejście do klienta, znajomość specyfiki przedsiębiorstw, dokładna i uporządkowana analiza problemów, takt i dyskrecja oraz cenne zalecenia.
Piotr Zimnowłodzki
Właściciel firmy EPRON
Polecam firmę ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera do współpracy oraz wykonawcę usług indywidualnie dopasowanych do potrzeb klienta.
Anna Hanusiak-Tatarska
Właścicielka firmy HANSPED Transport i Spedycja
Firma odznaczała się wysokim profesjonalizmem. Wysokiej jakości usługa, staranność i efektywna współpraca. Polecamy!
Roman Kupczyk
Prezes firmy Metal-MR Sp. z o.o.
Szkolenie prowadzone przez ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo dopasowane zostało do potrzeb naszej firmy, poprzez wyspecjalizowaną kadrę dydaktyczną oraz sprawność organizacyjną.
Dominika Piechota-Padiasek
Właścicielka firmy Pralnia PurEko
Jako zespół pracowników firmy Hansped Transport i Spedycja i Grupa AHT z całego serca polecamy usługi ILLUSTRO, z którymi od wielu lat współpracujemy w zakresie szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Profesjonalny zespół z rzetelnym podejściem do nas, a w szczególności w osobie p. Natalii Kotas-Rippel, która przekazuje swoją wiedzę w sposób przystępny, ciekawy i zrozumiały.