Marketing internetowy – szkolenie

Marketing internetowy – szkolenie w Opolu

  • 5 dni praktycznych warsztatów, a w nich m.in.: pozycjonowanie i SEO marketing. Google AdWords, E-mail Marketing, Social Media Marketing, Copyrighting, Viral marketing.
  • Nowoczesne umiejętności, które dają nowe możliwości zdobycia wymarzonej pracy w marketing, reklamie, mediach elektronicznych lub PR.
  • Wsparcie trenera- praktyka, dzięki któremu nauczysz się stosować nowoczesny marketing w praktyce.
  • Lunch i doskonałą atmosferę na szkoleniu!

Program szkolenia

  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach
    pozycjonowanie i optymalizacja stron www
  • E-mail marketing
    wykorzystanie poczty elektronicznej w kampaniach marketingowych
  • Google AdWords
    System płatnych reklam w wyszukiwarkach
  • Content Marketing
    Konstruowanie treści marketingowych dostosowanych do kanałów internetowych ( np. Google, facebook, Twitter, YouTube)
  • Social Media
    Zaawansowane narzędzia do tworzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych
  • Aukcje internetowe
    Tworzenie systemu sprzedaży z wykorzystaniem najpopularniejszych platform aukcyjnych- Allegro, ebay
  • Viral Marketing
    Tworzenie kampanii i reklam z wykorzystaniem technik i narzędzi marketingu wirusowego

Zapewniamy

  • Kadrę dydaktyczną – wykwalifikowanych i doświadczonych praktyków w dziedzinie e-marketingu
  • Materiały szkoleniowe i dydaktyczne dostosowane do tematyki szkolenia
  • Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
  • Obiad podczas szkolenia

Kadra trenerska

Joanna– Od 9 lat związana z branżą marketingu. Jest Digital Content Managerem w jednej  z wiodących firm informatycznych. Jest także właścicielką agencji content marketingowej. Współpracuje m.in. z liderem polskiego rynku e-commerce Grupą Allegro, z mediami m.in. TVP.

Artur– posiada 5-letnie doświadczenia w tworzeniu i realizacji kompleksowych strategii marketingowych opartych na technologiach SEO, SEM, E-mail marketing, Facebook ADS, CPA. Posiada certyfikaty Google – specjalizacja w obszarze Google Adwords, Google Analytics.

Radosław– Od 10 lat związany z branżą sprzedaży internetowej. Specjalizuje się w kampaniach mobile marketingu, marketing automation i remarketingu dla sektora B2B. Jest wykładowcą w szkole biznesu ASBIRO w Warszawie oraz na różnego typu seminariach i konferencjach branżowych z obszaru e-marketingu.

Kontakt do koordynatora

Karolina Kulig

koordynator ds. szkoleń

tel. 77 44 28 554
tel. kom. 604 411 788
karolina.kulig@illustro.pl

Formularz zgłoszeniowy